کد خبر : 33643 / /
/

سورپرایز ایران خودرو برای فردا | متقاضیان خرید خودرو امروز خبرها را چک کنند

لیست خودروهایی که در پیش فروش ایران خودرو عرضه می‌شود، اعلام شد.

سورپرایز ایران خودرو برای فردا | متقاضیان خرید خودرو امروز خبرها را چک کنند

ایران خودرو می خواهد تا نام چهار محصول خود را برای سه شنبه بر روی تابلو بورس کالا درج کند. تاریخ دقیق عرضه این خودروها بزودی از سوی ایران خودرو اعلام می شود. در این عرضه به صورت کلی ۱۰ هزار خودروی دنا پلاس و پژو ۲۰۷i عرضه می شوند. پژو ۲۰۷i در دو تیپ دنده دستی سقف قلزی و اتوماتیک شش سرعته پانوراما در بورس کلا به فروش خواهند رسید و دنا پلاس هم با دو تیپ توربوشارژر ۶ دنده دسته و توربوشارژر ۶ دنده اتوماتیک عرضه می شوند.

پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی  :   .۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک : ۶AT     ۴۰۴.۰۰۰.۰۰۰

    فوری|آغاز فروش مزایده‌ای ایران خودرو|شرایط متفاوت خرید خودرو

دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی  :   ۳۱۹.۰۰۰.۰۰۰

دنا پلاس توربو ۶ دنده اتوماتیک  :   ۳۵۳.۰۰۰.۰۰۰

در این عرضه خانواده دنا پلاس با تیراژ ۴ هزار دستگاه و خانواده پژو ۲۰۷i با تیراژ ۶ هزار دستگاه حضور دارند. دنا پلاس توربوشارژر به پیشرانه ۱.۶۵ لیتری ۱۵۰ اسب بخار و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور مجهز است و در هر دو تیپ دنده دستی و اتوماتیک به امکاناتی مانند سانروف، چهار کیسه هوا، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، صندلی های برقی جلو، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، آینه تاشو برقی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، ترمزهای دیسکی جلو و عقب مجهز هستند. در دنا پلاس توربو دنده ای جدید از گیربکس ۶ سرعته استفاده شده و در نسخه اتوماتیک جعبه دنده ۶ سرعته AT ساخت کمپانی DAE نصب گردیده است.

پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی در عرضه های عقبی بورس کالا به ترمز کاسه ای عقب، رینگ فولادی و فرمان هیدرولیک مجهز بوده است. اما ۲۰۷i پانوراما اتوماتیک جدید به جعبه دنده ۶AT ساخت کمپانی DAE و لندای مجهز است که پیشرانه TU۵ پلاس در آن دیده می شود. این پیشرانه فناوری CVVT را دارد و ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند. این تیپ پژو ۲۰۷i به ترمز دیسکی عقب، رینگ آلومینیومی، فرمان کمکی برقی و… مجهز است.

منبع: اقتصاد 100

جزئیات لیست خودروهایی که قرار است در پیش فروش ویژه ایران خودرو عرضه شود را در ادامه بخوانید.

خودروهای عرضه شده در پیش فروش بزرگ ایران خودرو مشخص شدند برخی از منابع خبر از نهایی شدن خودروهای ارائه شده در بزرگترین پیش فروش محصولات ایران خودرو می دهند. بنا به این اطلاعات خودروهای خانواده رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژ جز این خودروها هستند. احتمال اضافه شدن دو محصول از خانواده پارس نیز به این بخشنامه وجود دارد.

زمان تحویل این خودروها در بازه های چهار ماه تا یک سال می باشد. تمامی محدودیت های قبلی نیز در این بخشنامه اعمال خواهد گردید و شیوه فروش بر حسب قرعه کشی می باشد.

ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر بزرگترین طرح فروش خود را با شرایط جدید برگزار می‌کند.

شرکت خودورسازی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، قصد برگزاری بزرگترین پیش‌فروش تاریخ خود را دارد.

این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: با عنایت به فرارسیدن دهه مبارک فجر، شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعداد قابل توجهی از محصولات خود را به روش پیش‌فروش ویژه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده عرضه نماید.

متقاضیان گرامی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام می‌بایست نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام نموده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین می‌گردد، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل نمایند. شایان ذکر است افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نمی‌باشد.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در اختیار داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

روابط عمومی شرکت ایران‌خودرو به اطلاع می‌رسانیم بخشنامه طرح جدید پیش فروش ایران خودرو همراه با جزئیات نحوه شرکت در این طرح و خودروهایی که عرضه خواهد شد، امروز و تا ساعاتی دیگر در سایت این شرکت منتشر می‌شود. بخشنامه طرح جدید فروش ایران خودرو را می‌توانید پس از انتشار در نشانی اینترنتی زیر مشاهده کنید.

لیست بخشنامه‌های شرکت ایران خودرو

ایران خودرو اعلام کرده است که این طرح فروش خودرو همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب وکالتی خود نزد بانک‌های عاملی که معرفی می‌شوند و سپرده‌گذاری مبلغ اعلام شده در این حساب، پس از شروع مهلت ثبت‌نام، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند./تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.