کد خبر : 33618 / /
/

عکس متفاوت امیرعبداللهیان با ۴ نماینده‌ تحریم شده

وزیرامورخارجه خطاب به ۴ نماینده‌ای که اخیرا در لیست تحریم قرار گرفتند، گفت: اتفاقا بعد از اینکه در لیست تحریم قرار گرفتید توجهات به کلام و مواضع شما بسیار بیشتر شده و شما امروز یک تریبون قوی برای مردم ایران عزیز، جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هستید.

عکس متفاوت امیرعبداللهیان با ۴ نماینده‌ تحریم شده

امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه ایران در دیدار با نمایندگان مجلس تحریم شده، گفت: حتی برخی از شما عزیزان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، سفر کاری هم به اروپا و سرمایه و حساب بانکی در آنجا ندارید و تحریم‌های آنها هم بیشتر جنبه تبلیغاتی و شو در این چارچوب است اما در هر صورت اینکه شما عزیزان را مورد تحریم قرار دادند نشاندهنده تاثیرگذاری، کلام موثر شما در جامعه، در میان ایرانیان در منطقه و محور مقاومت است و از این منظر به وجودتان افتخار می‌کنیم.

امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه بیان کرد: اینکه طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.

امیرعبداللهیان ادامه داد: اتفاقا بعد از اینکه در لیست تحریم قرار گرفتید توجهات به کلام و مواضع شما بسیار بیشتر شده و شما امروز یک تریبون قوی برای مردم ایران عزیز، جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هستید.یکبار دیگر به نمایندگی از دستگاه دیپلماسی وزارت امور خارجه و به نمایندگی از رئیس جمهور آیت الله رئیسی و دولت جمهوری اسلامی ایران مایل هستم از همه تلاش‌های ارزشمندتان در دفاع از منافع ملی و امنیت ملی کشور قدردانی صمیمانه‌ای را داشته باشم.

محمداسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی، سید مصطفی آقامیرسلیم نماینده مجلس شورای اسلامی، محمدتقی نقدعلی نماینده مجلس شورای اسلامی، موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، نماینده‌هایی بودند که در لیست تحریم قرار گرفتند.

همشهری آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.