کد خبر : 33617 / /
/

جدیدترین طرح ایران خودرو استارت خورد | با این روش خودروهای ارزانتر بخرید

شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده صفر و کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.

جدیدترین طرح ایران خودرو استارت خورد | با این روش خودروهای ارزانتر بخرید

برای مشاهده وضعیت خودروهای قابل عرضه در این مزایده، از ساعت ۸: ۳۰ الی ۱۵روزهای مذکور می‌توانید به سایت مزایده‌های ایران‌خودرو واقع در کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران-کرج، به سمت شهرک سرو آزاد (پیکانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاه‌شناسی مراجعه کنید.

فرآیند پیشنهاد قیمت اما اینترنتی و از طریق سایت مزایده‌های ایران‌خودرو خواهد بود.

سپرده شرکت در مزایده برای هر خودرو مبلغ یکصد میلیون ریال است لذا تاکید می‌شود امکان اخذ سپرده از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی صرفا از کارت‌های شخصی عضو شبکه بانکی شتاب (مشتری) امکان‌پذیر است. (محدودیت پرداخت طبق ضوابط بانکی).

 درگاه بانکی هوشمند، فقط امکان انتقال وجوه از کارتهای صاحب اصلی حساب بانکی را دارد.

 مشروح شرایط مزایده در سایت ایران خودرو ikco.ir و سامانه برگزاری مزایده اینترنتی به طور کامل درج شده است و شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده است.

 مزایده گزار در رد یا قبول پیشنهادات در هر مرحله از فرآیند مزایده مختار است.

 شرکتکنندگان باید شرایط مزایده را به دقت مطالعه و سپس تایید نمایند تا امکان ادامه فرآیند شرکت در مزایده فراهم گردد.

 کلیه وجوه دریافتی از بابت فروش اقلام موضوع مزایده از طریق درگاه بانکی سامانه و یا از طریق حواله بانکی خواهد بود و هرگونه مالیات، عوارض و حقوق دولتی مربوطه طبق مقررات و قوانین برعهده برنده مزایده بوده و همچنین هزینه برگزاری مزایده نیز به عهده برنده مزایده است.

 کلیه شرکت‌کنندگان موظف به رعایت دستورالعمل‌های مرتبط با پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا هستند و همراه داشتن ماسک و دستکش توسط شرکت‌کنندگان در محل مزایده الزامی است.

 برنده مزایده بایستی ظرف مدت مشخص شده در سامانه و پس از اعلام نتایج، نسبت به واریز کل مبلغ خودرو حداکثر تا مهلت تعیین

شده اقدام نماید درغیر این صورت طبق شرایط مزایده، سپرده شرکت در مزایده، بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع

مزایده گزار وصول و شرکتکننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. (ضمناً بعد از واریز وجه مابه التفاوت به هیچ وجه امکان انصراف وجود ندارد).

 این مزایده شامل محدودیت کد ملی نیست.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه‌های اعلامی در محل برگزاری مزایده مراجعه و یا با شماره تلفن‌های: ۴۴۷۹۶۹۴۸– ۴۴۷۹۶۹۵۶ تماس حاصل فرمایید.

 قبل از مراجعه جهت ثبت نام به سایت اینترنتی مزایده، تکمیل اطلاعات شخصی در وب سایت esale.ikco.ir الزامی است و در صورت عدم ثبت اطلاعات امکان شرکت در مزایده وجود ندارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.