کد خبر : 33566 / /
/

تصمیم جدید دولت درباره فروش خودرو در بورس / عرضه کدام خودروها در بورس کالا متوقف شد؟

بر اساس نامه معاون اول رئیس جمهور و شورای رقابت عرضه خودرو‌های دنا، شاهین و پژو 207 در بورس کالا از فردا مجاز نیست.

تصمیم جدید دولت درباره فروش خودرو در بورس / عرضه کدام خودروها در بورس کالا متوقف شد؟

معاون اول رئیس جمهور خواستار توقف عرضه دنا، پژو 207 و شاهین در بورس کالا شد.

این درحالی است که وزارت صمت بارها اعلام کرده است که از عرضه خودروهای پرمصرف در بورس کالا استقبال و حمایت می‌کند تا سود حاصل از فروش خودرو در بورس بیشتر به جیب مردم و خودروسازان رود و دست دلالان کوتاه شود.

در این راستا شورای رقابت 5 روز پیش در نامه‌ای به رئیس سازمان بورس اعلام کرد که عرضه خودروهای خانواده دنا پژو ۲۰۷ و شاهین در بورس کالا مجاز نیست و باید زودتر متوقف شود.

بر اساس اعلام بسیاری از منابع معتبر امروز 8 بهمن 1401 معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای خواستار توقف عرضه دنا، شاهین و پژو 207 در بورس کالا شد.

بنابراین از این به بعد پیرو نامه شورای رقابت و با دستور مستقیم معاون اول رئیس جمهور، عرضه خودروهای دنا، شاهین و 207 در بورس کالا متوقف شد.

ظهر امروز شنبه هشتم بهمن ماه جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس شورای رقابت و وزرای صمت و اقتصاد در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و با دستور شفاهی معاون اول رئیس جمهور مقرر شد مطابق نامه شورای رقابت، عرضه 207 ، تارا و شاهین در بورس کالا متوقف شود.

تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.