کد خبر : 33553 / /
/

پریناز ایزدیار | پریناز ایزدیار بازیگر | پریناز ایزدیار استایل

خرج میلیاردی پریناز ایزدیار برای تیپ جدیدش | خانم ها به دنبال مانتوی سنتی پریناز ایزدیار +عکس

پریناز ایزدیار این عکس را منتشر کرد.

خرج میلیاردی پریناز ایزدیار برای تیپ جدیدش | خانم ها به دنبال مانتوی سنتی پریناز ایزدیار +عکس

پریناز ایزدیار  8 شهریور 1364 در بابل به دنیا آمد.پریناز ایزدیار فرزند کوچک خانواده است و یک خواهر و برادر دارد که هر دو پزشک هستند. پریناز ایزدیار هنوز اقدام به ازدواج نکرده و مجرد است. پریناز ایزدیار اصالتا اهل مازندران است. دوران کودکی پریناز ایزدیار در شمال کشور گذشت. آخرین اخبار از پریناز ایزدیار را در خبر آزاد بخوانید.

پریناز ایزدیار

 

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار 8 شهریور 1364 در بابل به دنیا آمد.او فرزند کوچک خانواده است و یک خواهر و برادر دارد که هر دو پزشک هستند.

پدر ایشان وکیل بوده و از مخالفان تحصیل او در رشته بازیگری بودند اما مادر او از مشوقان اصلی پری ناز ایزدیار برای ادامه رشته بازیگری بودند.

دوران کودکی پریناز ایزدیار در شمال کشور گذشت اما در دوره راهنمایی به دلیل شغل پدر مدارم در حال زندگی در شمال و تهران بودند، بعد از گذشت چند سال خانواده او برای آخرین بار جهت زندگی به شمال برگشتند اما این بار او به همراه خانواده نرفته و در تهران ماندگار شد.

اولین بازی پریناز ایزدیار

سال 1385 به پیشنهاد یکی از دوستان اش که از علاقه او باخبر بود در تست فیلم بازی خطرناک به کارگردانی حسن هدایت حاضر شد و با نقش مکمل جلوی دوربین رفت

این فیلم هیچگاه مجوز اکران نگرفت تا اینکه بعد از یکسال و نیم تمرین با دانشجوهای بازیگری سال 87 برای بازی در «تله فیلم همان» روز دعوت شد

پریناز ایزدیار11

ماجرای ازدواج پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار مجرد بوده و تاکنون هیچ خبری از ازدواجشان منتشر نشده است.

او در مصاحبات خود همیشه گفته است که دوست دارد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه نماید. خانم ایزدیار عاشق بچه است و به نظرش کسانی که تصمیم گرفته اند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان می شوند. از نظر او ازدواج به پختگی دوطرفه نیاز دارد و هم زن و هم مرد باید بتوانند مسئولیت یک زندگی را دونفری به دوش بکشند.

رژیم غذایی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار دارای استایل خوبی است، او برای اینکه وزن متناسبی داشته باشد، از رژیم غذایی سالمی پیروی کرده و سعی می کند شب ها برنج نخورد یا خوردنی های مضر را حذف نماید.

پریناز ایزدیار با توجه به علاقه اش برای خوردن غذاهای فست فودی، رژیم خود را کنترل کرده و از خوردن آنها دوری می کند.

پریناز ایزدیار مدتی است که گیاهخواری را شروع کرده و دلیل پیروی از این رژیم را اینطور عنوان نموده است:

    دلم برای حیوانات می سوزد …

همچنین خانم ایزدیار علاقه زیادی به ورزش دارد و قبل از شروع فیلمبرداری سریال زمانه مرتب به باشگاه می رفت اما اکنون به دلیل مشغله زیاد در خانه ورزش می کند.

یکی از خصوصیات برجسته رفتاری پریناز ایزدیار این است که اهل روابط پیچیده و سیاست عجیب رفتاری در برخورد با مسائل مختلف نیست و ترجیح می دهد حس واقعی اش را نشان دهد. او عاشق دریا، قدم زدن در ساحل و گوش دادن به موسیقی است و از هر فرصتی برای رفتن به خانه پدری و دریا استفاده می کند.

پریناز ایزد یار از جمله بازیگرانی است که علاقه ای به جراحی های زیبایی نداشته و طبیعی بودن صورت برای او خیلی مهم است. به عقیده او جراحی زیبایی سبب می شود همه شبیه همدیگر شوند بنابراین برای از دست ندادن نقش ها هم که شده جراحی زیبایی انجام نمی دهد.

پریناز ایزدیار توانسته توجه منتقدان را به خود جلب کند و بازی‌های ماندگاری در کارنامه او مشاهده می‌شود. پریناز ایزدیار طرفداران بسیاری داردو اصالتا مازندرانی است. پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.پریناز ایزدیار با بازی در فیلم ابدو یک روز کارنامه هنری اش را برای همیشه درخشان کرد.پریناز ایزدیار در یک مصاحبه با گویش مازندرانی حرف زد و باعث تحسین و خنده مجری برنامه قرار گرفت.حواشی زیادی پیرو صحبتهای پریناز ایزدیار به زبان مازندرانی ایجاد شد و کاربران فضای مجازی از این ماجرا شایعاتی ساختند.

در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرده و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری داشته‌است. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین، در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه‌خوانی سفر به نهایت دور به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به مؤسسهٔ محک که مخصوص کودکان سرطانی است، برنامه‌ای اجرا کردند. آن‌ها تمام پول به دست آمده را به آن مؤسسه واگذار کردند.

پریناز ایزدیار

فیلم های سینمایی پریناز ایزدیار

۱٣٩٨ مغز استخوان حمیدرضا قربانی

سه کام حبس سامان سالور

۱٣٩٧ لتیان علی تیموری

متری شیش و نیم سعید روستایی

سرخ‌پوست نیما جاویدی

۱٣٩۶ خوک مانی حقیقی

مقیمان ناکجا شهاب حسینی

۱٣٩۵ هت‌تریک رامتین لوافی

تابستان داغ ابراهیم ایرج زاد

ویلایی ها منیر قیدی

۱٣٩۴ یک روز به خصوص همایون اسعدیان

ابد و یک روز سعید روستایی

۱٣٩٣ ۳۶۰ درجه سام قریبیان

این سیب هم برای تو سیروس الوند

استخر اسماعیل فلاح پور

زنده به گور علی جناب

۱۳۹۲ خط ویژه مصطفی کیایی

۱۳۹۰ ورود آقایان ممنوع رامبد جوان

۱٣٨٩ در امتداد شهر علی عطشانی

فال قهوه فرزاد موتمن

۱۳٨٨ گور به گور بهرنگ توفیقی

۱۳٨٧ همان روز علیرضا امینی

۱۳۸۶ ماه درسایه سعید ابراهیمی‌فر

۱۳۸۶ یک مرد، یک شهر حسن هدایت

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.