کد خبر : 33524 / /
/

تیپ جدید کیمیا گیلانی بعد از کناره گیری از تلویزیون | تو چشم بودن آپارتمان لاکچری با پیانو گرانقیمت مجری جنجالی +عکس

در این مطلب عکسی از تیپ جدید کیمیا گیلانی را برای شما قرار می دهیم که بعد از خداحافظی از تلویزیون تغییر استایل داده است.

تیپ جدید کیمیا گیلانی بعد از کناره گیری از تلویزیون | تو چشم بودن آپارتمان لاکچری با پیانو گرانقیمت مجری جنجالی +عکس

در این مطلب عکسی از تیپ جدید کیمیا گیلانی را برای شما قرار می دهیم که بعد از خداحافظی از تلویزیون تغییر استایل داده است. او چندی پیش برای همیشه از این رسانه کناره گیری کرد

کیمیا گیلانی مجری جوان و با اخلاق صداوسیمای ایران بود که چندی پیش بعد از مرگ دردناک کیان پیرفلک زمانی که در برنامه زنده عکسی از او منتشر شد بسیار ناراحت شد و بغضش شکست. او پس از این ماجرا با انتشار پستی کناره گیری خودش از کار اجرا را اعلام کرد. او کار بازیگری نیز انجام داده و در چند سریال ایفای نقش کرده است.

کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی از زمانی که کودک بود در تلویزیون مشغول به کار شد هر چند کار و درس خواندن سخت بود ولی حمایت های خانواده اش سبب شد تا وی به خوبی از عهده این کار بربیاید و اکنون نیز یکی از موفق ترین مجریان تلویزوین است.

چکیده ای از بیوگرافی کیمیا گیلانی

تاریخ تولد: 12 مرداد 1371

رشته تحصیلی: رشته مدیریت صنعتی

شغل: مجری، بازیگر،نویسنده

کیمیا گیلانی متولد 12 مرداد سال 1371 در تهران می باشد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید از دانشگاه شهید بهشتی است.

کیمیا گیلانی دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه، مدرک فن بیان و مدیریت ارتباط با مخاطبین از مرکز آموزش های سیما، مدرک دوبله از فنی حرفه ای بوده و از 9 سالگی وارد تلویزیون شده اند و از سال 85 با برنامه نردبان به صورت جدّی کار خویش را آغاز کرد و پس از 5 سال فعالیت در این برنامه به درخواست شبکه وارد برنامه رنگین کمان شد و و با اجرا و نویسندگی خوبشان نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

فعالیت های هنری کیمیا گیلانی

- مجری گری

* برنامه امید ایران از شبکه جام جم

* برنامه نردبان از شبکه تهران به مدت ۵ سال

* برنامه نوجوان شبکه یک

* برنامه مثل تو از شبکه تهران

* برنامه سیمای مدرسه از شبکه دو

* برنامه نوجوان مثبت من از شبکه تهران

* بازیگر و نویسنده برنامه کودک رنگین کمان از شبکه تهران

* برنامه قاصدک شبکه نسیم

 

- نویسندگی

* نویسنده آیتم های نمایشی طنز شکرآباد

* نویسنده آیتم های نمایشی برنامه رنگین کمان

* نویسنده آیتم های نمایشی فیتیله

- بازیگری

* در تله فیلم روزهای بزرگ

* در تله فیلم فردا در دستان توست

* در سریال هیچ کس

* سریال زندگی شگفت انگیز

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.