کد خبر : 33505 / /
/

فرشته حسینی

فرشته حسینی این عکسش را سانسور کرد | ماجرای عکس جنجالی روی لباس زن نوید محمدزاده +عکس

فرشته حسینی این عکس را منتشر کرد

فرشته حسینی این عکسش را سانسور کرد | ماجرای عکس جنجالی روی لباس زن نوید محمدزاده +عکس

فرشته حسینی پدر و مادر این بازیگر کشورمان حدود 30 سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند. فرشته حسینی دارای خانواده ای پرجمعیتی بوده و شش خواهر و یک برادر دارد.فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹سال داشت، آغاز کرد.  فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده عکس جدیدی از خود را در فضای مجازی منتشر کرده است. آخرین حواشی مربوط به فرشته حسینی را در سایت خبر آزاد بخوانید.

فرشته حسینی

خانواده و اصالت فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است که در 6 اردیبهشت سال 1376، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد.

پدر و مادر این بازیگر کشورمان حدود 30 سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند. فرشته دارای خانواده ای پرجمعیتی بوده و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی بازیگر توانمند سریال قورباغه چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود تولد نوید محمدزاده هم بازی خود در سریال محبوب قورباغه را به شیوه ای متفاوت تبریک گفت.

تجربه موفق فرشته حسینی در فیلم رفتن سبب شد تا این بازیگر جوان مورد توجه سینماگران ایرانی قرار گیرد. در سال ۹۷ فرشته حسینی در فیلم «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی که با نام «یلدا، شبی برای بخشش» نیز شناخته می‌شود، پیوست. یلدا با نمایش در مسابقه اصلی سینمای بلند داستانی جهان در جشنواره ساندنس، با استقبال بسیار خوب تماشاگران روبرو شد و در کشور‌هایی همچون فرانسه، سوئیس، آلمان، جمهوری چک، کانادا، اوکراین، فنلاند، کره جنوبی، بلغارستان، صربستان، ترکیه و مالزی به نمایش درآمد. در همان سال فرشته حسینی در فیلم های دیگری یعنی «شکستن همزمان بیست استخوان» و «سونامی» نیز به ایفای نقش پرداخت.

فرشته حسینی در سال ۹۸ دوباره در فیلمی به کارگردانی نوید محمودی، یعنی «هفت و نیم» ظاهر شد که در سال ۹۹ به صورت آنلاین منتشر شد. فرشته حسینی، همچنین نخستین بازی در مجموعه‌های تلویزیونی را در سال ۹۹ با سریال «قورباغه» ساخته هومن سیدی، در کنار بازیگرانی همچون نوید محمد زاده تجربه کرد.

فرشته حسینی در گفت وگویی با تلویزیون طلوع افغانستان در برابر سوال مجری تلویزیون درباره تجربه اش از تحقیر شدن در ایران گفت:

آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند در ایران حتی یک روز هم یادم نمی آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند.

فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر افغان تبار اهل ایران تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد.

این بازیگر توانمند کشورمان فعالیت هنری اش را از نه سالگی آغاز نمود و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

او زمانی که در مقطع چهارم ابتدایی درس می خواند، در تئاتر مدرسه حضور یافت و مقام دوم استان تهران را بدست آورد و در نمایش هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و ... به روی صحنه رفت. وی در کنار تئاتر در فیلم های سینمایی و مستند هم بازی کرده است.

این بازیگر خوش آتیه در سال 1394 برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت و در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی به ایفای نقش پرداخت.

فرشته حسینی با بازی در فیلم سینمایی رفتن موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر زن شد.

رفتن به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله تندیس جشنواره بین المللی فیلم استکهلم ،جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان، بهترین بازیگر زن برای فرشته حسینی از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی شده است.

فرشته حسینی

دفاع فرشته حسینی از ایران

فرشته حسینی در برابر سوال شیطنت آمیز مجری تلویزیون طلوع که از او درباره تجربه‌اش از تحقیر شدن در ایران پرسید، گفت: "شاید باورتان نشود در زمانی که در فیلم سینمایی کار می‌کردم هموطنان افغانستانی مرا به دلیل اینکه یک دختر هستم تحقیر می‌کردند، اما از زمانی که در ایران فعالیت هنری دارم یک روز هم تحقیر نشدم. کارگردان‌ها و بازیگران ایرانی مرا تشویق می‌کردند

ازدواج فرشته حسینی و نوید محمد زاده

هچمنین به نقل از دیگر رسانه ها ، نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.  فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

فرشته حسینی

آشنایی با آثار فرشته حسینی

●هفت و نیم – 1398

● سونامی – 1397

● شکستن همزمان بیست استخوان – 1397

● یلدا – 1397

● رفتن – 1395

● قورباغه – 1399

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.