کد خبر : 33500 / /
/

دوردور همسر خارجی الهیار صیادمنش با خودروی لاکچری اش

دویگو همسر خارجی الهیار صیادمنش با انتشار تصویر متفاوتی در صفحه اینستاگرام اش از خودروی لاکچری اش برای مخاطبین اش رونمایی کرده است.

دوردور همسر خارجی الهیار صیادمنش با خودروی لاکچری اش

دویگو گوزل همسر ترک تبار الهیار صیاد منش این روزها به همراه همسرش در انگلیس زندگی میکند.

ستاره ۲۱ ساله تیم ملی که در لیگ دسته دوم انگلیس بازی می کند، در ماه های گذشته بود که خبر ازدواج اش با این مدل ترکیه ای را در صفحه شخصی اش اعلام کرد.

اما دویگو که مدتی است با فامیلی همسرش یعنی صیادمنش در فضای مجازی فعالیت می کند ظاهرا در صنعت مد و تبلیغات حضور فعالی دارد.

البته برخی فعالان رسانه ای مدعی شده اند که این روزها همسر صیادمنش یک فروشگاه بزرگ لوازم ورزشی در انگلیس را اداره می کند اما هنوز صحت و رد این موضوع ثابت نشده است.

رونمایی همسر خارجی الهیار صیادمنش از خودروی لاکچری اشدر همین رابطه همسر صیاد منش به تازگی با انتشار یک سلفی از خودش در صفحه اینستاگرام اش، از خودروی لوکس و گرانقیمت اش برای مخاطبین اش رونمایی کرده است.

صیادمنش

با این حال به عقیده اغلب کاربران فضای مجازی انتشار تصاویر روزمره دویگو نشان می دهد که این زوج زندگی بسیار لاکچری و به دور از دغدغه ای را در انگلیس شروع کرده اند.

رونمایی همسر الهیار صیادمنش از خانه لاکچری شان در حومه انگلیس

به گزارش وقت صبح، الهیار صیاد منش بازیکن جوان تیم ملی فوتبال این روزها و بعد از طی ۴ ماه مصدومیت شدید در باشگاه هال سیتی و در لیگ چمپیونشیپ حضور دارد.

اما این ستاره جوان هال سیتی که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بواسطه مصدومیت از دست داد، این روزها بار دیگر درگیر آسیب دیدگی تازه ای شده است.

با این حال همسر خارجی الهیار در چند روز گذشته با انتشار تصاویری جالب در صفحه شخصی اش سعی در عادی بودن شرایط و حفظ روحیه همسرش داشته است.

در همین راستا او به تازگی با منتشر کردن تصویری در اینستاگرام اش از نمای خانه لاکچری شان در انگلیس رونمایی کرده است‌.

البته گفتنی است که الهیار و همسرش در سوانلند زندگی می کنند. این منطقه در غرب کینگستون و نزدیکی شهر بندری هال انگلیس است. / وقت صبح

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار