کد خبر : 33416 / /
/

ماه چهره خلیلی | ماه چهره خلیلی بازیگر

زندگی پسر ماه چهره خلیلی با نامادری! | چهره جدید پسر ماه چهره خلیلی بعد از فوت مادرش +عکس

عکس جدید پسر ماه چهره خلیلی بعد از فوت مادرش

زندگی پسر ماه چهره خلیلی با نامادری! | چهره جدید پسر ماه چهره خلیلی بعد از فوت مادرش +عکس

ماه چهره خلیلی همسر ابراهیم اشرفی است و از این ازدواج دارای یک فرزند به نام پرواز می باشند. ماه چهره خلیلی متولد 25 دی ماه 1355 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد.ماه چهره خلیلی متولد 25 دی 1355 می باشد. ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در در لندن گذراند.ماه چهره خلیلی در سال 1399 به علت سرطان دار فانی را وداع گفت.

ماه چهره خلیلی

بیوگرافی ماه چهره خلیلی

نام:ماهچهره

نام خانوادگی:خلیلی

تاریخ تولد:25 دی 1355

محل تولد:تهران

زمینه فعالیت:بازیگر و کارگردان

مدرک تحصیلی:کارشناسی معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان

همسر:ابراهیم اشرفی

فرزند:یک پسر به نامپرواز

درگذشت:17 مردادماه 1399

ماه چهره خلیلی متولد 25 دی ماه 1355 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد.

ماه چهره خلیلی

ازدواج ماه چهره خلیلی 

ماه چهره خلیلی در سال 1393 با ابراهیم اشرفی ازدواج کرده است.

ماه چهره خلیلی

خواستگاری اینترنتی و عجیب ماه چهره خلیلی در دورهمی

ماه چهره خلیلی بازیگر کشورمان در برنامه دورهمی حرف های جالبی از مراسم خاستگاری اش زد که اینترنتی و عجیب بوده است.

ماه چهره خلیلی

ماجرای خاستگاری ماه چهره خلیلی در دورهمی

برنامه دورهمی شامگاه جمعه 10 دی با حضور حمید منوچهری، گوینده و دوبلور پیشکسوت، ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلوزیون و کامران رسول زاده خواننده به روی آنتن شبکه نسیم رفت. ازدواج های سینمایی به واسطه جذابیت سینما برای مردم، زیرذره بین جامعه قرار دارند و خیلی زود سر و صدا به پا می کنند. ازدواج ماه چهره خلیلی، بازیگر خوب و پرکار کشورمان با ابراهیم اشرفی نیز یکی از همین دسته اخبار بود.

ابتدا حمید منوچهری توسط مهران مدیری به برنامه دعوت شد.

او درباره شروع فعالیت خود گفت:«علاقه باعث شد از دبستان شروع کنیم و تا الان ادامه بدهیم. من عاشق رادیو هستم و همزمان رادیو و دوبله را باهم شروع کردم. بعد از گذشت حدود 50 سال هنوز عاشقانه رادیو را دوست دارم و اولویت اول من است.»

این هنرمند 75 ساله عزت الله مقبلی را شگفت انگیزترین دوبلوری که با او کارکرده است، خواند و ادامه داد:«مقبلی خدا رحمتش کند؛ از هر نظری بی نظیر بود.»

منوچهری درخصوص از بین رفتن گذشته درخشان دوبله و صداپیشگی در ایران توضیح داد:«متاسفانه امروز فیلمی برای دوبله نیست. جوانان خوب و علاقه مند زیادی هستند، البته نسبت به گذشته ممکن است یک مقدار عشق شان کم شده باشد ولی فیلمی نیست که خودشان را نشان بدهند.»

او درباره ماجرای عاشق شدنش گفت:«سوم شعبان سال 48 مراسمی بود، ما بعد از مراسم خواستیم او را تا منزل شان برسانیم و آن ها هم قبول کردند و سوم رمضان عقد کردیم و حاصل این وصلت دو فرزند پسر است.»

منوچهری درخصوص سخت ترین صدایی که دوبله کرده است گفت:«در انیمیشن «کارگاه گجت» قرار شد صدای رییس را بگویم، چون همه شخصیت یک دست بود، کمی کار مشکلی بود.»

او درباره دوره ای که کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما» بود توضیح داد:«بله من چند سالی کارگردانی این مجموعه را برعهده داشتم و باعث افتخارم است.»

در ادامه برنامه کامران رسول زاده شاعر و خواننده قطعاتی را زنده برای حضار اجرا کرد.

ماه چهره خلیلی

پرونده قضایی ماه چهره خلیلی در انگلستان

سپس ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه حاضر شد و با مهران مدیری به گفت وگو پرداخت.

این بازیگر که سال ها در انگلیس زندگی کرده است، درخصوص بازگشت خود به ایران توضیح داد:«من همیشه دوست داشتم برگردم، 19 سال در ایران نبودم و با والدینم شرط کردم که اگر در دانشگاه قبول شوم به ایران بیایم. در ایران با مادربزرگم پروین سلیمانی به دفاتر مختلف فیلمسازی رفتیم برای اینکه دوست داشتم با کارگردانان معروف عکس بگیرم و در همین حین پیشنهاد بازیگری به من شد.»

او درباره ماجرای عاشق شدنش گفت:«در نگاه دوم عاشق شدیم و خیلی زود ازدواج کردیم، از خواستگاری تا ازدواج سه ماه طول کشید و چون خانواده من انگلیس بودند از طریق اینترنت مراسم را برگزار کردیم، من چای آوردم و بعد از اینکه بله گفتم آن ها نقل را در صفحه پاشیدند.»

خلیلی درخصوص آینده کاری خود توضیح داد:«در حیطه کاری تجربه پشت دوربین را هم دوست دارم، کار کوتاه و مستند هم ساخته ام و می خواهم کاری درباره مادربزرگم را بسازم.»

این هنرمند درباره عجیب ترین شایعه ای که درباره خود شنیده است گفت:«اولین شایعه که پس از بازگشت به ایران برایم نوشتند، به اشتباه من را خواهرزاده خانم سلیمانی معرفی کردند، آن موقع حسابی گریه کردم.»

او درخصوص شکایت قضایی که در انگلیس داشته و ممنوع الخروج هم شده است گفت:«در یک مجتمع تجاری بودم که مردی با بچه اش دعوا می کرد و او را زد، خیلی ناراحت شدم رفتم جلو تا او را آرام کنم، ولی نشد و مجبور شدم سیلی بزنمش.»

این بازیگر 45 ساله در پایان درباره اکران نشدن تعداد زیادی از فیلم هایی که درآن ها بازی کرده افزود:«چون به قسمت اعتقاد دارم زیاد ناراحت نمی شوم، کاری که روی پرده نمی رود خستگی را به تن عوامل می گذارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.