کد خبر : 33355 / /
/

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه فوری | وام قرض الحسنه ازدواج

وام نوروزی رئیسی برای همه مردم | شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی چیست؟

شرایط ویژه دریافت 2 وام 300 و 700 میلیون تومانی اعلام شد.

وام نوروزی رئیسی برای همه مردم  | شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی چیست؟

وام قرض الحسنه یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند.  وام قرض الحسنه مجموعه‌ای از وام‌ قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از  وام قرض الحسنه به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. آخرین اخبار درباره وام قرض الحسنه را در خبرآزاد بخوانید.

خبر مهم برای متقاضیان وام قرض الحسنه

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام «ایران‌سفر» و اختصاص کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اظهار کرد: این پلتفرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه‌مندان خدمات ارزان و مشاوره سفر ارائه می‌کند.

وی افزود: افراد با مراجعه به این پلتفرم می‌توانند علاقه‌مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام کنند و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه‌ریزی کنند.

حسین‌زاده تصریح کرد: بر این اساس با ۱۵ دستگاه تفاهم‌نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره ۱۸، تسهیلات را ارائه خواهیم کرد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر ارزان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: کارت سفر به صورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن ۳۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد برای هر خانوار است که با همکاری یکی از بانک‌ها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پلتفرم، پلتفرم رسمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواهد بود. این مجموعه کمک جدی به بخش خصوصی خواهد کرد تا بتوانند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در حوزه سفر ارزان ارائه کنند./

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بدون ضامن 300 میلیون تومانی

مشتریان بانک کشاورزی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «مهر ماندگار» هستند، باید با پرداخت مبلغ حداقل 100 هزار تومان در یکی از شعب این مجموعه حساب قرض الحسنه افتتاح کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک کشاورزی که متقاضی وام 300 میلیونی این مجموعه هستند، باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری ایشان در بانک گذشته باشد. سود این تسهیلات 10 یا 12 یا 14 درصد اعلام شده است و میزان آن به ضریب برابری تسهیلات بستگی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 12 ماه اعلام شده است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی و معتبر به بانک معرفی کنند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 26 میلیون و 936 هزار و 135 تومان است. کل سود تسهیلات 23 میلیون و 233 هزار و 623 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 323 میلیون و 308 هزار و 624 تومان خواهد بود.

وام

رقم رشد وام قرض الحسنه پرداختی بانک کشاورزی تا دی ماه

بانک کشاورزی همواره در قالب انواع طرح‌ها و عقود بانکی به مشتریان خود تسهیلات می‌پردازد. براساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این مجموعه تا ابتدای هفته اول دی ماه، برنامه پرداخت تسهیلات تا پایان سال 1401 را محقق کرده است.

این مجموعه همواره به پرداخت تسهیلات برای بخش کشاورزی توجه ویژه دارد. طبق گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این مجموعه تا نیمه دی ماه سال جاری مقادیر وام‌های زیادی را به کشت گلخانه‌‍‌ای اختصاص داد. طبق همین گزارش، میزان پرداخت تسهیلات به این نوع کشت نیمه دی ماه، نسبت به همین مقطع در سال گذشته، بالغ بر 132 درصد رشد داشت.

وام

وام قرض الحسنه بانکی 500 میلیون تومانی با سود 7 درصد

بانک ملت با بروزرسانی طرح حامی ٬ سقف تسهیلات خرید لوازم خانگی را در سال جدید تا ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داد.نرخ این وام از ۷ الی ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت از ۲۴ الی ۶۰ ماه است.

به تازگی بانک ملت با بروزرسانی تسهیلات طرح حامی (صدور کارت اعتباری / عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده) سقف این وام را تا ۵ یک میلیارد ریال ( ۲۰۰ میلیون تومان صدور کارت اعتباری و ۳۰۰ میلیون تومان واریز به حساب فروشنده) افزایش داده است.

تسهیلات طرح حامی نوعی وام است که متقاضیان می توانند با استفاده از آن نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود از یک یا مجموعه نمایندگی های شریک تجاری خاص اقدام نمایند.

اعطای وام و تسهیلات طرح در دو قالب صدور کارت اعتباری و عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده به طور هم زمان امکان پذیر است.

حامی کارت ملت : نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می توانند نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام نموده و وجه آن را به صورت قسطی باز پرداخت نمایند . این کارت صرفا ویژه استفاده در پایانه های فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی شریک تجاری است.

عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده : متقاضیان این نوع تسهیلات می بایست نسبت به تهیه و ارایه پیش فاکتور از نمایندگی های معتبر و یا سایت فروش شرکت که شماره حساب فروشنده در متن آن درج شده اقدام نمایند.

اسامی شرکای تجاری طرح تسهیلات حامی به تفکیک شریک تجاری ٬ نمایندگی های ایشان و سایر اطلاعات مورد نیاز در پورتال اینترنتی www.mellatshop.bankmellat.ir در دسترس قرار دارد.

اسامی شرکای تجاری طرف قرارداد بانک ملت که امکان خرید محصولات با استفاده از طرح حامی در آنها وجود دارد:

۱-اسنوا٬ دوو٬ بست ( گروه انتخاب)

۲-امرسان

۳-گلد ایران

۴-یورو استار و یورو پلاس (رهاورد کالای ایزدی)

۵-فرش زمرد مشهد

۶- پاکشوما

۷- ایکس ویژن و تی سی ال (ماد ایران)

۸-فرش شاهکار مشهد

۹-جنرال هتوس وشتهم (ماندگار کیمیا)

۱۰- الکترواستیل

۱۱-ایران رادیاتور

نرخ سود تسهیلات و مهلت بازپرداخت:

-نرخ سود تسهیلات ۷ درصد بر ای بازپرداخت ۲۴ ماهه

-نرخ سود تسهیلات ۱۱ درصد برای بازپرداخت ۳۶ ماهه

- نرخ سود تسهیلات ۱۵ پدرصد برای بازپرداخت ۴۸ ماهه

- نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد برای باز پرداخت ۶۰ ماهه

اعطای تسهیلات طرح حامی بدون نیاز به معدل حساب و بدون نیاز به مبلغ مسدودی است.

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد چک برگشتی و تسهیلات سررسید گذشته ٬ معوق و مشکوک الوصول در سیستم بانکی کشور باشند.

در واقع سند ملک و خانه شما تا زمان پرداخت آخرین قسط وام به عنوان ضمانت در رهن بانک قرار می‌گیرد. پس اگر متقاضی دریافت وام با سند منزل هستید، کافی است سند خانه یا ملک را پیش بانک بگذارید و وام بگیرید. مزیت گرفتن وام فوری با سند ملکی هم این است که چون ارزش ملک معمولا بالاست، مشکلی برای گرفتن وام تا بالاترین سقف ممکن ندارید.

هر کدام از بانک‌ها برای دریافت وام با سند ملکی شرایط جداگانه و خاصی دارند. پس یادتان باشد شرایط گرفتن وام با سند خانه در هر بانک یا بانکی دیگر متفاوت است و باید آن را رعایت کنید. البته گرفتن وام با سند کار سختی نیست. تنها کافی است با کامل کردن مدارک مورد نیاز و فرم‌های داخل شعبه طی کمتر از چند روز کاری وام خود را بگیرید. رهن گذاشتن سند ملکی، هزینه کارشناس و مخارج دیگر این کار هم بر عهده متقاضی است. مبلغ وام به طور دقیق معلوم نبوده و بستگی به نوع وام و بانک ارائه دهنده تسهیلات دارد، اما سود وام فوری با سند ملکی معمولا ۱۸ درصد محاسبه می‌شود.

حتما یادتان باشد هر سند ملکی‌ای را که به عنوان وثیقه به بانک می‌دهید، باید مشخصات زیر را داشته باشد:

سندی که به بانک ارائه می‌کنید، باید شش دانگ و کامل باشد.

سند نباید هیچ مشکل و مانع احتمالی‌ در اداره ثبت داشته باشد.

سند مورد نظر نباید در رهن هیچ بانک دیگری باشد، یا وام تسویه‌نشده‌ دیگری روی آن به چشم بخورد.

علاوه بر این‌ها، سابقه خوب وام‌گیرنده، نداشتن چک برگشتی و اقساط معوقه و داشتن امتیاز اعتباری بالا هم اهمیت زیادی دارد.

بانک‌های مختلفی اقدام به دادن وام با سند ملکی می‌کنند

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.