کد خبر : 33147 / /
/

راز جنایت از نگاه دوربین خانه همسایه لو رفت | ماجرای جنایت شوهر پاکدشتی فاش شد +عکس

در این مطلب ماجرای جنایت شوهر پاکدشتی را مشاهده می کنید که توسط دوربین مداربسته خانه همسایه فاش شد. مرد جوان که ادعا می کرد همسرش خودکشی کرده لب به اعتراف گشود و دلیل پرت کردن همسرش را توضیح داد

راز جنایت از نگاه دوربین خانه همسایه لو رفت |  ماجرای جنایت شوهر پاکدشتی فاش شد +عکس

چند روز پیش در پی تماس مردی با اداره پلیس از خودکشی همسرش خبر داد. با حضور پلیس جسد بی جان زنی جوان که توی پیاده رو افتاده بود مشاهده شد که نشان می داد از پنجره به بیرون افتاده است. همسر او که ادعا می کرد همسرش خودکشی کرده است پس از فاش شدن جنایتش اعتراف کرد. در ادامه در راز جنایت شوهر را مشاهده می کنید

راز جنایت شوهر

چند روز قبل خبر سقوط مرگبار زن جوانی از پنجره خانه اش به پلیس اعلام شد. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند شوهر این زن مدعی شد همسرش خودکشی کرده است.

سرهنگ نجم‌الدین مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر سقوط خانمی از پنجره ساختمان و فوت وی، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

قاتل

با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در بررسی‌های انجام شده در صحنه و نحوه سقوط وی و معاینه جسد مشخص شد روی بدن وی آثار ضرب و شتم وجود دارد بنابراین عمدی بودن سقوط و فرضیه قتل پررنگ شد به همین خاطر تمامی دوربین‌های پیرامونی ساختمان مذکور بازبینی و مدارک و مستندات جمع‌آوری شد.

اعترافات قاتل

مرادی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از شوهر این زن، وی منکر هر گونه اختلاف و ضرب و شتم همسرش شد و اعلام کرد وی به دلایل نامعلومی خودکشی کرده است ولی در مواجهه با فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته که نشان می‌داد وی در حال پرت کردن همسرش به بیرون از ساختمان است به ناچار لب به اعتراف گشود و اعلام کرد پس از دعوا و مشاجره با همسرش، او را از پنجره به بیرون پرت کرده است و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان اظهار داشت: قاتل پس از بازسازی صحنه جرم و تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی و سپس روانه زندان شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.