کد خبر : 33038 / /
/

نقشه شوم گروگانگیران برای پدر و پسر سراوانی + جزییات

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس سراوان عاملان گروگانگیری پدر و پسر سراوانی دستگیر و پنج قبضه سلاح از مخفیگاهشان کشف شد.

نقشه شوم گروگانگیران برای پدر و پسر سراوانی + جزییات

سرهنگ مرتضی جوکار اظهارداشت: در پی گزارش گروگانگیری پدر و پسر سراوانی در 3 آبان در سطح حوزه استحفاظی شهرستان سراوان بلافاصله ماموران وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح پدر و پسری را با یک دستگاه پژو پارس ربوده و از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی نفرات را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری آنان و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

سرهنگ جوکار ادامه داد: سرانجام ماموران موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی تعداد ۶ نفر از افراد دخیل در گروگانگیری را دستگیر و تعداد 5 قبضه سلاح جنگی شامل یک قبضه کلاش،یک قبضه وینچستر و 3 قبضه کلت را از مخفیگاهشان کشف و یک دستگاه خودرو ۴۰۵ را توقیف کردند.

وی خاطرنشان کرد: با تحقیقات انجام شده تلاش‌ها برای شناسایی محل اختفاء گروگان‌ها و آزادی آنان آغاز شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.