کد خبر : 32978 / /
/

ژیلا صادقی | ژیلا صادقی و همسرش | ژیلا صادقی مجری

جشنو تولد خودمونی ژیلا صادقی مجری معروف + عکس

ژیلا صادقی این عکس را منتشر کرد.

جشنو تولد خودمونی ژیلا صادقی مجری معروف + عکس

ژیلا صادقی در 22 شهریور 1352 در تهران به دنیا آمد. ژیلا صادقی دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. ژیلا صادقی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می کرد.ژیلا صادقی در سن 43 سالگی با محسن رجبی ازدواج کرده است.بیوگرافی کامل ژیلا صادقی را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

ژیلا صادقی

بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در 22 شهریور 1352 در تهران به دنیا آمد. ژیلا صادقی دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. ژیلا صادقی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می کرد و در سال 1370 در تست تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه ای، از سال 1378 به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده است. ژیلا صادقی) مجری خوش بیانی است که در سال های اخیر از او در برنامه های مختلف تلویزیون به ویژه شبکه سه اجراهای خوبی دیده ایم. 

گرچه اصلیت خانواده اش، نیارکی هستند (منطقه ای بین رودبار و منجیل در استان گیلان) و لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی دارد… وی کار خود را با گویندگی در واحددوبلاژ آغاز کرد. در سال 69 -70 در تلویزیون تست داد و قبول شد، اما از سال 78 به عنوان مجری، مقابل دوربین رفت… گرچه او طی این مدت بازی در فیلم، چند مجموعه را هم تجربه کرد… در سریال های هزاران چشم، آینه عشق که به عنوان بهترین بازیگر خانواده انتخاب شد، بادهای موسمی که بهترین بازیگر جشنواره استانی شد و دردسرهای طلایی که از جمله کارهای او در تلویزیون است، اما فیلم های خیلی دور خیلی نزدیک، بی همتا و به خاطر سوگند از جمله کارهای سینمایی او بود…

ژیلا صادقی می گوید:بازیگری خیلی سخت است و برای همین ترجیح می دهم پا توی کفش بزرگ ترها نکنم و کمی عقب تر بیایم و سعی کنم در اجرا، کارم را قوی تر کنم.

ژیلا صادقی

شغل اول ژیلا صادقی

سال 1370 همزمان که دیپلم را گرفتم، به طور افتخاری در مناطق محروم تدریس می کردم سال های بعد از آن که دانشجو بودم، در مدارس نمونه مردمی تدریس می کردم ستاره پسیانی، بیتا معیریان (دختر آرش معیریان) در پایه پنجم ابتدایی از شاگردان من بودند.همزمان با تدریس در سال 1371 در آزمون گویندگی پذیرفته شدم؛ چون خودم علاقه به کار گویندگی داشتم و احساس کردم خیلی نمی توانم تدریس را به طور جدی دنبال کنم؛ به همین خاطر تدریس را ترک کردم.

شروع فعالیت ژیلا صادقی در رادیو و تلویزیون

از طریق تست گویندگی در سال ۱۳۷۰ در تلویزیون قبول شد و بعد از وقفه ای چند ساله، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری مقابل دوربین رفت ،در سریال های هزاران چشم، آینه عشق که به عنوان بهترین بازیگر خانواده انتخاب شد، بادهای موسمی که بهترین بازیگر جشنواره استانی شد و دردسرهای طلایی و فیلم های خیلی دور خیلی نزدیک، بی همتا و به خاطر سوگند از جمله کارهای بازیگری او است…

ژیلا صادقی

بیوگرافی همسر ژیلا صادقی

ژیلا صادقی ازدواجی دیر هنگام داشته و در سن ۴۳ سالگی در ۲ خرداد ۱۳۹۵ با محسن رجبی صاحب رستوران سفیر و کارمند اداره ،ازدواج کرده است.

محسن رجبی همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بودند ارتباط آنها در حد سلام و علیک بود و بعد از ۷ سال پیشنهاد ازدواج از طرف آقا بهشون شد و در ۱۸ فروردین ۹۴ رسما به خواستگاریشون رفتند و پس از یکسال در ۱۸ فروردین ۹۵ مراسم بله برون شد و دوم خرداد هم عروسی کرد.

من هیچ شرطی برای ازدواجم نداشتم و گفتم فقط آرامش در زندگی می خواهم و ۱۴ سکه تعیین کردم.

همسرم نیز یک تعدادی را به سکه ها اضافه کرد که من بلافاصله قسمتی را به روح پدر همسرم، بخشی به خانواده اش و تعدادی را هم به خودش هدیه دادم که در آخر همان ۱۴ سکه شد.

آثار مجریگری ژیلا صادقی در تلویزیون

*  بیدار شو آفتاب شد

* موج نو

*  مهد نور

* سپید

*  جهان در مطبوعات امروز

* کاپیتولاسیون

* جاذبه ها

*  یاد ماندگار

*  دانه های عشق

*  راز خورشید

* رنگ جوانی

*  تابستانه

*  لحظه دیدار

* با تو

*  خانه مهر

*  من خوبم تو خوبی

* خانه من خانه تو

* گل بیار گل ببر

*  صمیمانه

*  آبی آسمانی

* ماه آسمونی

*  خانه فیروزه ای

و ….

ژیلا صادقی

سریال های تلویزیونی ژیلا صادقی

• هزاران چشم

• آینه عشق

•  بادهای موسمی

• دردسرهای طلایی

• روزهای زندگی

• زیر آسمان شهر

فیلم های سینمایی ژیلا صادقی

• خیلی دور خیلی نزدیک

• بی همتا

• به خاطر سوگند

• آتش بس در بیمارستان

• من سالوادور نیستم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.