کد خبر : 32915 / /
/

تصویر عجیب دختران ورزشکار افغان! +عکس

تصاویر دختران ورزشکار افغانی با پوششی عجیب و باورنکردنی در رسانه‌های ورزشی خبرساز شد.

تصویر عجیب دختران ورزشکار افغان! +عکس

تصاویر دختران ورزشکار افغانی با پوششی عجیب و باورنکردنی در رسانه‌های ورزشی خبرساز شد.

فراو، تصاویر دختران ورزشکار افغانی با پوششی عجیب در رسانه‌های ورزشی خبرساز شد.

تعدادی از دختران افغان با تجهیزات ورزشی که دوست داشتند عکس پرتره گرفتند. اگرچه آن‌ها لزوما در زندگی عادی برقع نمی‌پوشند، اما ترجیح دادند هویت خود را پشت برقع‌ها پنهان کنند زیرا از انتقام‌جویی طالبان می‌ترسند.

تعدادی از دختران و زنان افغان که زمانی ورزش‌های مختلفی انجام می‌دادند به آسوشیتدپرس گفتند که طی ملاقات‌ها و تماس‌های تلفنی به آن‌ها هشدار داده شده که در ورزش خود شرکت نکنند. زنان و دختران از ترس این‌که با تهدیدهای بعدی روبرو شوند، به شرط ناشناس ماندن صحبت کردند.

آن‌ها با تجهیزات ورزشی که دوست داشتند برای عکاس آسوشیتدپرس عکس پرتره گرفتند. آن‌ها هویت خود را با برقع، روپوش‌های فراگیر و مقنعه‌ای که صورت را کاملا می‌پوشاند، پنهان می‌کردند و تنها یک توری برای دیدن باقی می‌ماند. آن‌ها معمولا برقع نمی‌پوشیدند، اما می‌گویند گاهی اوقات وقتی بیرون می‌روند و می‌خواهند ناشناس بمانند و از آزار و اذیت اجتناب کنند، این کار را می‌کنند.

طالبان از زمان تصرف افغانستان در اوت ۲۰۲۱، دختران را از رفتن به دبیرستان منع کرده است. این گروه تندرو ماه گذشته دستور دادند که تمام زنان از دانشگاه بیرون بروند.

دختران افغان

دختران افغان

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.