کد خبر : 32348 / /
/

شاهرخ استخری | شاهرخ استخری سپیده بزمی پور

بیوگرافی شاهرخ استخری + عکس

همسرم، زندگی من به دو بخش تقسیم میشه، بعد از آشنایی با تو و بعد از ازدواج با تو، قبل از اونو گ… خوردم تولدت مبارک همسرم

بیوگرافی شاهرخ استخری + عکس

شاهرخ استخریبازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد.شاهرخ استخریبرای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.شاهرخ استخری در سال 1391 با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است.شاهرخ استخری و همسرش دارای دو دختر می باشند. جدیدترین عکس شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور بلاگر معروف را در فضای مجازی در ادامه مشاهده می کنید.

شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری کیست؟

ما سنتی ازدواج نکردیم و 8 ماه اشنایی ما طول کشید تا تصمیم و شناختمون صددرصد شد ، بعدش شاهرخ اینا اومدن خواستگاری و رابطمون به قول معروف رسمی شد . 6 ماه هم باز برای رسیدگی به کارامون نامزد بودیم و بعدشم که عقد کردیم و تمام.

چیزای مهمی که بخوام بهتون بگم از اولش ایناس! اول از همه میدونم سخته اما اگه بخواید میشه ، برای شروع رابطه بدونید چی میخواید و معیاراتون چیه که تو مدت کوتاه تری بتونید ببینید اصلا طرف مقابل مناسب شما هست یا نه ! زود دل نبندید یه دل نه صد دل عاشق شید که مغزتون از کار بیوفته نتونید منطقی فکر کنید کم کم بشناسید ، دقت کنید ، تا میتونید حرف بزنید و اروم اروم عاشق شید که عمیقا احساس خوشبختی کنید!! از تمام خواسته هاتون بگید ، ارزوهاتون ، خانواده هاتون ، توقعاتون ، اخلاقای بد و خوبتون ... قرار نیست کسی کسیو گول بزنه ، بحث یه عمر زندگیه ... بحث اینده و خوشبختیتونه ... ازدواج سنتی و غیر سنتی هم نداره ، تو هر ازدواجی دوران نامزدیو برای شناخت گذاشتن دیگه ، حالا رسم و رسوما فرق میکنه اما همه میتونن این حقو داشته باشن ، از به هم خوردن رابطه ای هم ترس نداشته باشید که ای وای مردم چی میگنو این حرفا ، اگه درست زندگی کنید ، رفتار کنید ، پس جای نگرانی نیست واقعا ، بی دلیل قول ندید که از همه چی مهمتره !! اون دیگه حق الناسه ! با دل و احساسات کسی بازی نکنید !!

همونطوری که میدونین خیلیاتون تو فضای مجازی با وجود یه دوست مشترک ... شاهرخ اول عکس منو دیدو از اونجا شروع شد ... بعضیا که از هم هیچ شناختی ندارن همیشه اول جذب ظاهر هم میشن ، بعد شروع میکنن به شناخت همدیگه ، هر کی غیر این بگه خالی بسته مگه اینکه طرف و تو شرایط مختلف اول بشناسید و عاشق رفتارش بشید و ظاهر بشه فاکتور بعدی که اینم امکان داره اما ظاهر هم مهمه و باید به دل طرف بشینه و بس !! برای همین از قدیم میگفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد ، چون کاملااااااا سلیقه ای هست و هر کسی یه تیپ و استایلیو میپسنده و تو این دنیا به این بزرگیییی برای همه یار و همدمی وجود داره.

سپیده بزمی پور مشغول ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است.

سپیده بزمی پور متولد 3 دی 1367 در تهران مدل اینستاگرامی است.

شاهرخ استخری

بلاگری سپیده بزمی پور در اینستاگرام

سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند.

در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون است که در سال 90 با هم ازدواج کردند.

دختران شاهرخ استخری

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

شاهرخ استخری

ورود شاهرخ استخری به دنیای بازیگری

شاهرخ استخری بازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد.

شاهرخ استخری بازیگری در تلویزیون را سال 1386 با سریال پریدخت به کارگردانی سامان مقدم آغاز کرد اما نقطه عطف کارنامه هنری او در تلویزیون مربوط به بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.