کد خبر : 32290 / /
/

بابک جهانبخش | بابک جهانبخش خواننده | بابک جهانبخش و همسرش

لاکچری بازی زن دوم بابک جهانبخش کار دستش داد | عصرانه گرانقیمت بابک جهانبخش و زنش در لاکچری ترین کافه تهران + عکس

عکس جدید بابک جهانبخش و همسرش سوژه شد.

لاکچری بازی زن دوم بابک جهانبخش کار دستش داد | عصرانه گرانقیمت بابک جهانبخش و زنش در لاکچری ترین کافه تهران + عکس

بابک جهانبخش متولد 1 فروردین 1362 در آلمان ، خواننده و آهنگساز است.بابک جهانبخش خواننده مطرح کشور در فضای مجازی هم فعالیت دارد. بابک جهانبخش تنها خواننده پاپ ایران است که در 1سال دو آلبوم روانه بازار کرد. همسر بابک جهانبخش خواننده مشهور پاپ کشور بازهم در فضای مجازی خبرساز شد. عصرانه همسر بابک جهانبخش را ببینید.

بابک جهانبخش

زندگی نامه بابک جهانبخش

دانش آموخته رشته صداگذاری موسیقی می باشد که ابتدا بعنوان فوتبالیست شروع کرد سپس وارد موسیقی شد و از دو ازدواج خود صاحب یک فرزند پسر است

بابک با نام اصلی «علی جهانبخش» بخاطر تحصیلات پدرش در شهر بوخوم آلمان به دنیا آمد

سال 1367 وقتی 5 ساله بود زیر نظر اساتید آلمانی در مدرسه موسیقی شهر بوخوم نواختن پیانو را شروع کرد تا اینکه با پایان دانشگاه پدرش به ایران بازگشتند

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در سن 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود .در ایران زیر نظر «مرحوم مجتبی میرزاده» آهنگساز قدیمی دوره های موسیقی را گذراند و سال 1376 در 14 سالگی با تایید علی معلم مجوز اجرا در تلویزیون را گرفت

بابک جهانبخش

طلاق بابک جهانبخش از همسر اولش

همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود . این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است . مروارید شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد .

ازدواج مجدد بابک جهانبخش 

بابک بعد از جدایی همسر اولش با خانمی به نام پریا ازدواج کرده و برای اولین بار به مناسبت تولد همسرش عکسی از وی منتشر کرده و گفته است که برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم.

تحصیلات بابک جهانبخش

مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می باشد وی دارای مدرک صداگذاری موسیقی است

شروع بابک جهانبخش از آلمان تا ایران

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در سن 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود .

بابک جهانبخش

شهرت بابک جهانبخش با نخستین آلبوم

در سال 1382 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 1384 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد او با انتشار آلبوم من و بارون در 21 تیر 91 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد

بابک جهانبخش: به آهنگ هایم خیلی شبیه هستم

این خواننده موسیقی پاپ درباره نوع سبک موسیقی هایش و این که چقدر شبه ترانه هایش است با صراحت گفت:من عین ترانه هایم هستم و اصلا ترانه هام، خود من هستند چون آنها را با تمام وجودم خلق می کنم .

بابک جهانبخش در واکنش به این سوال که چرا اکثر ترانه های تو غمگین است گفت:شاید این طور باشد اما در بطن ترانه های من امید موج می زند .

وی خواست مخاطب و نزدیک بودن کارکترش به ترانه های اینچنینی را دو علت اصلی خواندن کارهای غمگین می داند و می گوید:من هیچ وقت خواندن ترانه های تلخ را دوست نداشتم بنابراین همیشه سعی می کنم در کارهایم روح امید موج بزند چرا که آدمی به امید زنده است .

نظر بابک جهانبخش درباره موسیقی تکراری

نظر او درباره موسیقی تکراری مخاطب تکرار را می پسندد تنها به این خاطر سراغ کارهای متفاوت می روم تا برچسب تکراری و یکنواخت بودن از روی من برداشته شود. در واقع من در این سال ها به این باور رسیده ام که مخاطبان ما تکرار را دوست دارند چون وقتی از شما می خواهند که کاری شبیه « من و بارون»، «چی شده» یا «دوست دارم» اجرا کنی یعنی من تکراری می خواهم. فضاها محدود می شود اما خب ما هم مطمئنا چیزی را که مخاطبان مان می پسندند را کار می کنیم. من تمام چیزهایی را که می خوانم به خصوص ترانه ها و کارهایی که مال خودم است، درواقعیت تجربه کردم و تمام شان برای من واقعی و ملموس است شاید برخی از این کارها حس الان من نباشند ولی کاملا حس شان کردم. به همین خاطر تا چیزی را باور نداشته باشیم نمی توانیم آن را به همان خوبی انتقال دهیم. پس اگر محبوب می شود به نحوی به سازنده آن نزدیک و با حس آن درگیر است. مثلا من «ایده آل» را برای پسرم آرتا خواندم. حاضرم قسم بخورم زمانی که موسیقی را شروع کردم هیچ حمایتی نشدم .اصلا تا زمانی که پای پول وسط باشد کارها خراب می شوند.چیزی که در کل این سال ها شنیده شده و برایش زحمت کشیده ام با پول به​دست نمی آید.چون کاری که ساخته می شود باید دلی باشد نه بیزینسی

بابک جهانبخش

آلبوم های بابک جهانبخش :

حالم خوبه (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵)

مدار بی‌قراری (۲۳ شهریور ۱۳۹۳)

اکسیژن (۲۲ مرداد ۱۳۹۲)

من و بارون (۲۱ تیر ۱۳۹۱)

زندگی من (۱۷ خرداد ۱۳۹۰)

احساس (۳۰ خرداد ۱۳۸۹)

بی اسم (۲۲ آبان ۱۳۸۷)

چی شده (اواخر آذر ۱۳۸۴)

جوایز بابک جهانبخش

برندهٔ تندیس بهترین قطعهٔ موسیقی پاپ، بخش کارشناسی، از اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما در سال ١٣٩١ برای قطعه من و بارون .

برندهٔ بهترین آهنگ تیتراژ برنامه های تلویزیونی در نوروز سال 1396 برای قطعهٔ بوی عیدی.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.