کد خبر : 32154 / /
/

گرانی حیرت آور سوگلی سایپایی ها | قیمت خودرو «شاهین» چند؟

ارزیابی بازار محصولات سایپا از بازگشت افزایش قیمت به این بازار حکایت دارد، بطوریکه امروز11 دی 1401 شاهد رشد 2 تا 13 میلیونی سایپایی ها در بازار بودیم.

گرانی حیرت آور سوگلی سایپایی ها | قیمت خودرو «شاهین» چند؟

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در کنار سایپایی‌ها امروز پرطرفدارهای ایران خودرو هم رشد قیمت داشتند. به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت خودرو در بازار با افزایش نرخ دلار همزمان شد و با این شرایط هر دو بازار در مسیر رشد قرار گرفتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار رشدی 13 میلیون قیمت داشت و 525 میلیون قیمت گذاری شد، شاهین در هفته‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته است، اما پس از چند هفته رکوردشکنی روز گذشته ترمز رشد قیمت آن کشیده شد و در بازار شکل کاهشی به خود گرفت اما این روند امروز برگشت خورد. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز رشد 2 میلیونی داشت و در بازار 301 میلیون تومان دست به دست شد.

 از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «کوییکR» در بازار با رشد 5 میلیونی 310 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم با رشد 2 میلیونی در بازار 296 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار امروز رشد4 میلیونی قیمت داشت و 294 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 297 میلیون تومان دست به دست شد و افت 2 میلیونی داشت./ اقتصادنیوز

قیمت خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.