کد خبر : 31693 / /
/

خودرو|قیمت خودرو| قیمت خودرو در بازار

فروش 200 هزار دستگاه خودرو ایران خودرو زیر قیمت | پیش فروش ایران خودرو بدون قرعه کشی با سود 300 میلیونی برای خریداران

براساس اطلاعیه جدید بورس کالا، قرار است دو هزار دستگاه پژو 207 دستی در روز یکشنبه چهارم دی ماه در این بازار عرضه شود.

فروش 200 هزار دستگاه خودرو ایران خودرو زیر قیمت | پیش فروش ایران خودرو بدون قرعه کشی با سود 300 میلیونی برای خریداران

پیش فروش ایران خودرو مدتی است که عملی شده است . محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که در این میان پیش فروش ایران خودرو طرفدار زیادی دارد. پیش فروش ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.اخیرا مبحث پیش فروش ایران خودرو در حال بررسی است و احتمال حذف این شرایط برای خریداران وجود دارد .آخرین اخبار درباره پیش فروش ایران خودرو را در خبر آزاد بخوانید.

آغاز پیش فروش ایران خودرو از امروز

پیش فروش ایران خودرو

 دو هزار دستگاه پژو 207 دستی سفید با قیمت پایه 185 میلیون و 500 هزارتومان در بورس کالا در روز یکشنبه چهارم دی ماه عرضه خواهد شد که مبلغ پیش‌پرداخت، 100 درصد قیمت پایه اعلام شده است.

تاریخ تحویل خودرو 20 اسفندماه اعلام شده که محدودیت کد ملی همچنین شرایط سنی 18 سال تمام از شرایط این عرضه خواهد بود. گفتنی است چناچه افراد در عرضه‌های گذشته موفق به خرید خودرو نشده‌اند می‌توانند ثبت سفارش کنند.

هزینه‌های جانبی شامل بیمه و شماره‌گذاری 4 میلیون و 371 هزار و 310 تومان اعلام شده که 13 درصد نیز بابت مالیات و عوارض قانونی بر اساس قیمت نهایی از خریدار دریافت خواهد شد. برای واریز این مبالغ 5 روز تعیین شده و در صورت عدم واریز هزینه‌ها تحویل خودرو نیز به همان میزان تغییر خواهد کرد.

پیش فروش ایران خودرو

حذف شرط مهم پیش فروش ایران خودرو

نکته مهمی که روزنامه دنیای اقتصاد به آن اشاره کرده حذف یک شرط مهم برای مادران زیر 18 سال دارای دو فرزند است. این افراد هم مانند سایر زنان می‌توانند در طرح یلدایی ایران خودرو شرکت کنند. اما برای خرید خودرو بر خلاف دیگر مت*اضیان نیازی به داشتن گواهینامه ندارند!

به عبارتی در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، این نکته مورد تاکید قرار گرفته که مادران زیر ۱۸سال که دارای دو فرزند یا بیشتر هستند، می‌توانند بدون گواهینامه برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند. این در حالی است که دیگر متقاضیان همه باید بالای 18 سال باشند و گواهینامه داشته باشند.

شرایط ثبت‌نام طرح پیش فروش ایران خودرو

نکته مهمی که در طرح جدید ایران خودرو وجود دارد این است که همه افراد نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند. تنها دو گروه می‌توانند در فروش فوق‌العاده ۲۶ آذر حاضر شوند، یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودروهای فرسوده. البته ایران خودرو هنوز شرایط احراز مالکان خودروهای فرسوده را اعلام نکرده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای مادران ، قیمت سورن پلاس و پارس اعلام شده است. اما در طرح مربوط به مالکان خودروهای فرسوده قیمت خودروها اعلام نشده است.

در طرح ویژه مادران،‌ قیمت کارخانه سورن پلاس ۲۸۱ میلیون تومان اعلام شده اما قیمت کارخانه این خودرو حدود ۴۶۷ میلیون تومان است. همچنین قیمت پارس ای ال ایکس ۲۰۹ میلیون تومان است اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود ۴۴۰ میلیون تومان است.

قیمت سورن پلاس و پارس در فروش فوق‌العاده مالکان خودروهای فرسوده اعلام نشده است و ایران خودرو در اطلاعیه خود به ذکر این نکته بسنده کرده که تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده ومجاز شدن مشتری برای ثبت نام اعلام می‌شود. یعنی حدود سه ماه دیگر.

پیش فروش ایران خودرو

عرضه دو مدل خودرو در پیش فروش ایران خودرو

در طرح فروش فوق العاده آذر ماه 1401 گروه صنعتی ایران خودرو، سورن پلاس دوگانه‌سوز و پژو پارس ELX با موتور XU 7 پلاس برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودرو‌های فرسوده با موعد تحویل سه ماهه عرضه شده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح امروز تا دوشنبه 28 آذر ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه اقدام کنند.

مشتریان نهایی این دو محصول چهارشنبه 30 آذرماه از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد./تسنیم

متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای ثبت‌نام باید به سامانه esale.ikco.ir مراجعه کنند.

طرح پیش فروش ایران خودرو

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو که مخصوص مادران و مالکان خودروهای فرسوده است دو خودروی  پارس ای ال ایکس و سورن پلاس دوگانه‌سوز عرضه می‌شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قیمت کارخانه پارس ای ال ایکس ۲۱۱ میلیون تومان است اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود۵۴۳ میلیون تومان ذکر شده است.

بر این اساس اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد پژو پارس tu5  حدود ۳۳۰ میلیون تومان است. به عبارتی قیمت بازار آزاد پژو پارس tu5 در بازار آزاد بیشتر از دو برابر قیمت کارخانه است و فردی که چنین خودرویی را برنده شود سود ۳۳۰ میلیونی نصیبش شده است.

البته در این طرح،‌ قیمت پژو پارس tu5 برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر ۲۱۱ میلیون تومان عنوان شده و هنوز قیمت این خودرو برای مالکان خودروهای فرسوده مشخص نیست.

طرح فروش فوق‌ العاده ایران خودرو امروز ۲۶ آذر ماه برگزار می‌شود و علاوه بر پژو پارس،‌خودروی سور پلاس دوگانه‌سوز هم در این طرح عرضه می‌شود./تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.