کد خبر : 31575 / /
/

گروسی به ایران می‌آید؟

به گفته دو دیپلمات ارشد اروپایی، گروسی، که آخرین بار ۹ ماه پیش به این کشور سفر کرده بود، ممکن است در اوایل ژانویه به تهران برود.

گروسی به ایران می‌آید؟

پولیتیکو نوشت: هیچ پیشرفتی در روز یکشنبه برای مذاکره بر سر آنچه آخرین مانع باقیمانده برای توافق بر سر احیای توافق هسته‌ای ایران (برجام) می‌خوانند، حاصل نشد. مقامات ایرانی ایده دعوت از رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی را برای بازدید از تهران در دیدار روز یکشنبه با کارشناسان آژانس مطرح کردند.

در ادامه این مطلب آمده است: به گفته دو دیپلمات ارشد اروپایی، گروسی، که آخرین بار ۹ ماه پیش به این کشور سفر کرده بود، ممکن است در اوایل ژانویه به تهران برود تا همچنان به ایران برای همکاری با آژانس در تحقیقات طولانی مدت این نهاد درباره برنامه هسته‌ای گذشته ایران فشار آورد.

هیچ پیشرفتی در روز یکشنبه برای مذاکره بر سر آنچه آخرین مانع باقیمانده برای توافق بر سر احیای توافق هسته‌ای ایران می‌خوانند، حاصل نشد.

منبع: انتخاب

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.