کد خبر : 31565 / /
/

خبر جنجالی امروز | احتمال سفر رونالدو به ایران

عربستانی‌ها که همزمان با دیدارهای جام جهانی خبر حضور کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر را منتشر کردند، حالا بیش از گذشته بر آتش این انتقال می‌دمند.

خبر جنجالی امروز | احتمال سفر رونالدو به ایران

رسانه‌های سعودی در ساعت‌های گذشته حتی تصاویر مربوط به پیراهن و کیت ورزشی رونالدو را نیز منتشر کردند تا نشان دهند که این انتقال تا چه حد جدی است. روزنامه مارکای اسپانیا نیز دیروز نوشت: رونالدو برای مذاکرات نهایی با مدیران النصر راهی دبی شده است.

احتمال حضور رونالدو در ایران

با توجه به سابقه حضور النصر در مسابقات باشگاه‌های آسیا و هم‌گروهی این تیم با نمایندگان ایران، احتمال رویارویی رونالدو با ایرانی‌ها و سفر به ایران نیز افزایش یافته است. النصر تاکنون بیش از 15 بار به مصاف نمایندگان ایران از جمله پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، ذوب آهن و فولاد اهواز رفته است. پرسپولیس در سال‌های 1393، 1396 و 1399 به مصاف النصر رفت که یکی از جنجالی‌ترین رقابت‌های این دو تیم به دیدار مرحله گروهی سال 2015 برمی‌گردد که مهدی طارمی پس از به ثمر رساندن گل پیروزی سرخ‌های پایتخت با شادی گل عجیبی که انجام داد، حاشیه‌ساز شد.

در صورت قطعی شدن حضور رونالدو در النصر باید منتظر برنامه رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ماند و دید که آیا نمایندگان ایران با این باشگاه متمول عربستانی هم‌‌گروه می‌شوند./کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.