کد خبر : 31265 / /
/

 ژیلا امیرشاهی مجری معروف و همسرش | تیپ  ژیلا امیرشاهی خارج از صداوسیما

در این مطلب عکس ژیلا امیرشاهی و همسرش سید جمال الدین طبسی نژاد را مشاهده می کنید که مدتی است به خارج کشور رفته و در کانادا ساکن شده اند. این مجری معروف مدتها اجرای برنامه به خانه بر میگردیم را برعهده داشت

 ژیلا امیرشاهی مجری معروف و همسرش | تیپ  ژیلا امیرشاهی خارج از صداوسیما

ژیلا امیرشاهی مجری با اخلاق و دوست داشتنی ایرانی است که سالها اجرای برنامه به خانه بر می گردیم را برعهده داشت. امروز در پرشین وی می خواهیم عکس ژیلا امیرشاهی و همسرش را برای شما قرار دهیم که در کانادا زندگی می کنند

ژیلا امیرشاهی

ژیلا امیرشاهی در مصاحبه‌ای از زندگی شخصی و کاری‌اش گفت.

– بعد از پایان تحصیل در رشته اقتصاد و بازرگانی بین الملل به زبان انگلیسی، اولین شغلی که انتخاب کردم تدریس زبان انگلیسی در آموزش و پرورش و در مقطع اول دبیرستان بود. چند سالی آنجا کار می‌کردم اما در نهایت متوجه شدم که هر کسی را بهر کاری ساختند و ترجیح دادم به کار دیگری مشغول شوم و استعدادم را در زمینه‌های د یگر به کار ببندم.

** و همینجا بود که به سمت تلویزیون و اجرای تلویزیونی رفتید؟

– بله، وارد تلویزیون شدم و با گروه دانش شروع به همکاری کردم و در این همکاری نریشن خوانی می‌کردم.

** حضورتان در رادیو چگونه بود؟ و اولین برنامه‌ای که اجرا کردید کدام برنامه‌ بود؟

– سال ۷۳ وارد رادیو شدم و بعد از قبولی در رادیو در امتحان گویندگی نیز شرکت کرده و قبول شدم. از سال ۷۶ نیز اولین برنامه‌های رادیویی‌ام را اجرا کردم. جهان دانش، برنامه علمی و سنگینی بود، بعد از آن برنامه گل گشت که برنامه ادبی بود را اجرا کردم. سومین برنامه هم «خانه و خانواده» رادیو بود که در زمان خودش برنامه معروف و پرمخاطبی بود که به همراه آقای شجاعی مهر و اکبری این برنامه را اجرا می‌کردیم.

عکس ژیلا امیرشاهی و همسرشعکس ژیلا امیرشاهی و همسرش در ایران

** قبل از اینکه اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» را داشته باشید در برنامه «سیمای خانواده» نیز مجری بودید. چرا از سیمای خانواده رفتید؟

– به این خاطر که از تهیه کننده وقت برنامه راضی نبودم از این برنامه با میل و خواسته خودم بیرون آمدم.

** بعد از این برنامه به «به خانه برمی‌گردیم» آمدید؟

– بله به محض اینکه سیمای خانواده را ترک کردم به «به خانه برمی‌گردیم» آمدم و به عنوان یکی از مجریان، اجرای این برنامه را به عهده گرفتم.

** همیشه در موارد کاری با همسرتان مشورت می‌کنید؟

– بله از ابتدای زندگی مشترک برای هر موردی که پیش می‌آمد با همسرم مشورت می‌کردم و همچنان هم ادامه دارد و طوری است که نظرش را خیلی قبول دارم.

** همسر شما نقاش هستند؟

– بله، سید جمال الدین طبسی‌نژاد یکی از نقاش‌های مشهور است.

عکس ژیلا امیرشاهی و همسرشژیلا امیرشاهی

** در این میان چند سالی از ایران رفتید و در یکی از کشورهای خارجی ساکن بودید؟

– بله به خاطر شغل همسرم چند سالی در خارج از کشور زندگی کردیم و من فوق لیسانسم را در رشته مدیریت بازرگانی یا MBA در آنجا خواندم.

** به طور معمول اوقات فراغتتان را با چه چیزی پر می‌کنید؟ اهل تماشای فیلم و سریال هستید؟

– حتی قبل از اینکه وارد تلویزیون و حیطه اجرا شوم و از دوران نوجوانی آنچه حالم را خوب می‌کرد، مطالعه کتاب و گوش دادن به موسیقی بود. الان هم مثل گذشته همین دو در اوقات فراغت حالم را خوب می‌کنند.

** خودتان چطور؟ دوست دارید بعد از پایان بازنشستگی کار کنید؟

– در این سالها به این نتیجه رسیدم که هر چه من دوست داشته باشم، حرف بادهوا است و خدا باید بخواهد. باور شخصیم است که همه چیز خواست او است. اگر او بخواهد من خواهم بود و اگر نخواهد، نخواهم بود. بنابراین هیچ تصمیمی در این باره ندارم و همه چیز را به عهده خدا گذاشتم تا او راه را برایم هموار کند

فارس

گردآوری: پرشین وی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.