کد خبر : 31247 / /
/

شگفتانه یلدایی ایران خودرو در بورس | عرضه خودرو لاکچری برای اولین بار در ایران

بر اساس اطلاعیه گروه صنعتی ایران‌خودرو، طی چندروز آینده خودرو هایما 8 اس در بورس کالا عرضه خواهد شد که این عرضه، اولین طرح فروش این محصول است.

شگفتانه یلدایی ایران خودرو در بورس | عرضه خودرو لاکچری برای اولین بار در ایران

هایما 8 اس که در سایت ایران‌خودرو خراسان تولید می‌شود، با عرضه در بورس کالا برای اولین بار برای متقاضیان عرضه می‌شود.

این خودرو که در رده کراس‌اوورها قرار دارد به گفته کارشناس‌های بازار خودرو می‌تواند جایگاه مطلوبی را در بازار پیدا کند. این محصول  از لحاظ ظاهری به جلو پنجره کرومی کهکشانی با چراغ‌های تهاجمی مجهز شده که نمای جلو پروژکتورهای آن کاملا بزرگ است.

امکانات خودرو هایما 8 اس

جدیدترین محصول ایران خودرو به موتور 1/6 لیتری توربوشارژ مجهز شده که قدرت تولید 192 اسب بخار و 293 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این گشتاور موتور دارای دور 1500 تا 4500 است که دور موتور بزرگی به شمار می‌رود و سبب کاهش مصرف سوخت می‌شود. این خودرو همچنین از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره برده که امکانات رفاهی و ایمنی مختلفی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

از امکانات هایما 8 اس می‌توان به ترمز ضدقفل، سیستم کمک ترمز، سیستم کنترل کشش، دوربین 360 درجه، رادار نقطه کور، قفل کودک، ورود و استارت بدون کلید، کامپیوتر سفر، نمایشگر لمسی 10 اینچی و… اشاره کرد.

ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.