کد خبر : 31134 / /
/

هواشناسی|هواشناسی امروز| هواشناسی فردا

هشدار هواشناسی؛ اعلام وضعیت قرمز | کولاک و سیل در این استان ها در راه است؟

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، به مسافران جاده های ۵ استان هشدار داد و آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها را توضیح داد.

هشدار هواشناسی؛ اعلام وضعیت قرمز | کولاک و سیل در این استان ها در راه است؟

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است. ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه کرج تهران حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس و محدوده زرنان سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: بارش برف در برخی از محورهای استان اصفهان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، قم و گیلان گزارش شده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.