کد خبر : 31051 / /
/

جنایت هولناک مرد مست در شمال تهران | گرفتن عکس یادگاری دردسر ساز شد

درخواست یک مرد در شمال تهران از بلاگر معروف برای گرفتن عکس یادگاری به قیمت جانش تمام شد.

جنایت هولناک مرد مست در شمال تهران | گرفتن عکس یادگاری دردسر ساز شد

درخواست یک مرد در شمال تهران از بلاگر معروف برای گرفتن عکس یادگاری به قیمت جانش تمام شد.

نیمه‌شب دوشنبه ۲۱ آذر امسال، قتل مردی به بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شد و با دستور او، گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به مغازه بستنی‌فروشی در حوالی محله قلهک اعزام شدند.

در تحقیقات محلی مشخص شد یکی از سه سرنشین خودروی پژو۲۰۶ که به مغازه مرد جوان آمده بودند با وی درگیر شده و بعد از مجروح کردن و قتل این مرد از محل گریخته‌اند.

در پی تحقیقات، دیروز یکی از دوستان مقتول اطلاعات جدیدی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار داد و گفت: دوستم صالح، مغازه بستنی‌فروشی داشت و گاهی برای تبلیغ مغازه‌اش سراغ بلاگرها می‌رفت. آن شب هم با یکی از این بلاگرها تماس گرفت که او با دوستانش به محل کار صالح آمدند تا تبلیغات مغازه بستنی‌فروشی‌اش را انجام دهند.

وی ادامه داد: دوستم بعد از تبلیغ، دستمزد آن‌ها را داد، اما به نظر می‌رسید که بلاگر و دوستانش حالت طبیعی نداشتند و مست بودند. دوستم از بلاگر خواست عکس یادگاری بگیرند تا در صفحه شخصی‌اش بگذارد، اما آن مرد عصبانی شد و گفت با کسی عکس یادگاری نمی‌گیرم. بعد هم با صاحب مغازه درگیر شد و دو ضربه چاقو به او زد که باعث مرگ صالح شد. مرد بلاگر و دوستانش وقتی دیدند دوستم غرق در خون کف مغازه افتاده است، فرار کردند.

با توجه به گفته‌های او، ماموران به بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته  اطراف محل درگیری خونین پرداختند و دریافتند گفته‌های این مرد صحت دارد. متهم و همدستان فراری‌اش با دستور بازپرس زارعی تحت تعقیب پلیس جنایی قرار گرفتند. پرونده این قتل در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است./خراسان

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.