کد خبر : 31030 / /
/

آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی از شنبه | سود شگفت انگیز خرید پژو 207 اتومات از بورس

میزان عرضه پژو 207 اتوماتیک در ۲۶ آذرماه نسبت به مراحل قبلی بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده است.

آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی از شنبه  |  سود شگفت انگیز خرید پژو 207 اتومات از بورس

عرضه پژو 207 اتوماتیک در بورس کالا روز شنبه ۲۶ آذر برای سومین بار انجام می‌شود. روز‌های هشتم و نوزدهم آذر در تالار شیشه‌ای روی هم هزار و ۲۰۰ دستگاه پژو 207 اتوماتیک معمولی و سقف‌شیشه‌ای معامله شدند و حالا ایرانخودرو بعد از نامه اخیر وزارت صمت مجبور شده میزان عرضه را در سومین مرحله بالا ببرد.

استقبال 500 هزار نفر از سهامداران خرد از طرح بیمه سهام

طبق ابلاغیه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایرانخودرو و سایپا موظف هستند در هر مرحله دست کم دو هزار دستگاه از هر مدل را در بورس کالا عرضه کنند و حالا ایرانخودرو تصمیم گرفته ۵۰۰ دستگاه پژو 207 اتوماتیک معمولی سفید، ۳۰۰ دستگاه پژو 207 اتوماتیک معمولی مشکی، ۷۰۰ دستگاه پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای سفید و ۵۰۰ دستگاه پژو 207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مشکی را روز شنبه در بورس کالا عرضه کند. اگر دو مرحله قبلی را ملاک قرار بدهیم، آمار‌ها نشان می‌دهد مدل‌های سفید در هر مرحله بیشترین متقاضی را داشتند و همین اتفاق باعث شده، قیمت تمام‌شده برای آن‌ها نسبت به سایر رنگ‌ها بیشتر باشد. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت پایه پژو 207 اتوماتیک در سومین مرحله عرضه وجود ندارد، اما ایرانخودرو در مرحله دوم قیمت پایه 207 اتوماتیک معمولی و سقف‌شیشه‌ای را درمقایسه با عرضه اولیه به ترتیب ۳۳ و ۴۱ درصد بالا برد.

جزییات اولین عرضه 207 اتوماتیک در بورس کالا

عرضه پژو 207 اتوماتیک در بورس کالا تقریبا یک هفته بعد از نسخه‌های دستی، هشتم آذر امسال برای اولین بار کلید خورد. ایرانخودرو در این مرحله روی هم ۶۰۰ دستگاه پژو 207 اتوماتیک را به تالار شیشه‌ای برد که ۳۰۰ تا از آن‌ها نسخه‌های اتوماتیک معمولی با رنگ سفید، ۲۰۰ دستگاه 207 اتوماتیک پانوراما مشکی، ۵۰ دستگاه 207 اتوماتیک پانورما نقره‌ای و ۵۰ دستگاه 207 اتوماتیک پانورما سبزکله‌غازی بودند. در این مرحله نسخه‌های 207 اتوماتیک معمولی که نسبت به مدل‌های سقف‌شیشه‌ای یا همان پانوراما در بازار ارزش کمتری دارند، با قیمت پایه ۲۸۰ و مدل‌های سقف شیشه‌ای با قیمت پایه ۲۸۵ میلیون تومان عرضه شدند. نهایتا نسخه‌های اتوماتیک معمولی آن روز به‌طور میانگین ۵۲۷ میلیون تومان (با احتساب عوارض، مالیات و خواب پول) برای خریداران هزینه داشتند که این رقم تقریبا ۱۳ درصد کمتر از قیمت بازار 207 اتوماتیک معمولی در آن روز محسوب می‌شد. بین سه رنگ عرضه شده نسخه‌های اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای هم کمترین قیمت تمام شده به مدل‌های سبزرنگ تعلق داشت که خریدارانش توانستند با ۲۳ درصد زیر قیمت بازار صاحب این خودرو شوند. خرید نسخه‌های نقره‌ای و مشکی هم به ترتیب ۱۵ و ۱۰ درصد کمتر از نرخ بازار برای خریداران در بورس کالا تمام شد./ فرارو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.