کد خبر : 30999 / /
/

قیمت جدید دیگنیتی پرستیژ در بازار آزاد | خودروی محبوب چقدر گران شد ؟

امروز بورس کالا میزبان عرضه دیگنیتی پرستیژ، محصول بهمن خودرو است. اما این خودرو در بازار آزاد با چه قیمتی معامله می‌شود؟

قیمت جدید دیگنیتی پرستیژ در بازار آزاد | خودروی محبوب چقدر گران شد ؟

بورس کالا امروز، چهارشنبه ۲۳ آذر میزبان عرضه دیگنیتی پرستیژ متعلق به گروه صنعتی بهمن موتور است.

در این دوره عرضه خودروهای تارا اتوماتیک، تارا دستی و دیگنیتی پرستیژ در رنگ‌های متفاوت عرضه می‌شود.

قیمت پایه  دیگنیتی پرستیژ  مشکی و سفید در این نوبت از عرضه در بورس کالا 996 میلیون و 500 هزار تومان است.

دیگنیتی پرستیژ در بازار آزاد خودرو با قیمت یک میلیارد و 550 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. اگر این خودرو در بورس کالا با قیمت پایه به فروش برسد، یعنی خریداران آن حدود 550 میلیون تومان سود کسب کردند.

شرایط خرید خودرو در بورس کالا

در تمامی این خودرو‌ها هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو است. خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع‌رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیر اقدام کنند.

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۲ درصد برای خودرو‌های اتوماتیک و ۱۳ درصد برای خودرو‌های دستی بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا پنج روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

مهلت ثبت سفارش دیگنیتی پرستیژ ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۳ آذر بوده و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت.

هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرصه‌های روز انجام معامله را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست. زمان شروع تالار خودرو نیز ساعت ۹:۳۰ اعلام شده است./ تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.