کد خبر : 30925 / /
/

حمله وحشتناک سگ‌ های ولگرد به مرد اصفهانی + فیلم شوکه کننده

سگ‌های ولگرد در خیابان صنعت روبری روستای علی آباد ملاعلی به یک شهروند حمله کردند.

حمله وحشتناک سگ‌ های ولگرد به مرد اصفهانی + فیلم شوکه کننده

روز پنجشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۱ سگ‌های ولگرد در خیابان صنعت، روبروی روستای علی آباد ملاعلی به یک شهروند حمله کردند. خوشبختانه به این فرد آسیبی نرسیده اما با این اتفاق، زنگ خطر مقابله جدی با سگ‌های ولگرد برای مسئولین به صدا در آمده است.

در فیلم زیر مشاهده می‌کنیم که اگر اطرافیان به کمک این فرد نمی‌آمدند و سگ‌ها را متواری نکرده بودند و یا اگر این فرد تنها بود و کسی در نزدیکی‌اش حضور نداشت، قطعا اتفاقات ناگواری رخ می‌داد.

مردم شهرستان برخوار ضمن اطلاع از تلاش مسئولین برای کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان و مشاهده اقدامات انجام شده، خواستار تشدید اقدامات لازم در این خصوص هستند تا منجر به اتفاقات تلخ‌تر و خطرناک‌تری نشود.

قانون درباره جمع‌آوری سگ‌های ولگرد چه گفته؟

جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از وظایف شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است و به استناد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی و حیوانی و جمع‌آوری حیوانات بلاصاحب و دفع حیوانات مریض مزاحم و ولگرد از وظایف این نهاد است.

همچنین در صورتی که سگ صاحب‌داری اقدام به حمله به شهروندی کرده یا رعب و ترسی ایجاد و نارضایتی برای همسایه یا عابران در اماکن عمومی ایجاد کند، صاحب سگ باید پاسخگو باشد و شهروندان می‌توانند از طریق پلیس یا مراجعه به مراجع قضایی از صاحب سگ شکایت کنند تا مورد پیگیری قضایی قرار گیرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.