کد خبر : 30918 / /
/

ماجرای قتل مشکوک یک مادر در تهرانپارس | پلیس به دنبال پسر 26 ساله !

پسر جوان که به تازگی از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده بود به عنوان تنها مظنون پرونده قتل مادرش تحت تعقیب قرار گرفت.

ماجرای قتل مشکوک یک مادر در تهرانپارس | پلیس به دنبال پسر 26 ساله !

ساعت یک بامداد دوشنبه 21 آذر، پسر جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و در حالی که از قتل مادرش خبر می‌داد، گفت: پدر و مادرم مدتی است که از هم جدا شده‌اند و من و برادرم با مادرم زندگی می‌کنیم. بعد از پایان کار زمانی که به خانه برگشتم هر چه زنگ در را زدم کسی باز نکرد، با کلید وارد خانه شده و با جسد مادرم مواجه شدم.

به‌دنبال این تماس، بلافاصله بازپرس محمد حسین زارعی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل که خانه‌ای در محدوده جوادیه تهرانپارس بود، شدند. در بازرسی‌های اولیه مشخص شد که در ورودی خانه سالم است و آثاری از ورود فرد غریبه به خانه مشاهده نشد.

از سویی در تحقیقات مشخص شد که پسر دیگر زن میانسال، به نام پیام، مدتی قبل برای ترک اعتیاد به کمپ رفته و چند روز قبل از کمپ مرخص شده بود. باتوجه به سالم بودن در ورودی، همچنین اعتیاد پسر جوان به متادون و اختلافاتی که با مادرش داشت و از آنجایی که پس از این جنایت ناپدید شده بود، احتمال دست داشتن پسر 26 ساله در این جنایت قوت گرفت و بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد. از سویی در معاینات متخصصان پزشکی قانونی، زمان مرگ چند ساعت قبل از یافتن جسد اعلام شد.

به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد و تحقیقات برای دستگیری پسر جوان ادامه دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.