کد خبر : 30898 / /
/

شهاب حسینی | شهاب حسینی آمریکا | شهاب حسینی طلاق

حواشی ازدواج جنجالی شهاب حسینی تمامی ندارد | عکسی که تفاوت سنی همسر دوم شهاب حسینی را لو داد | زن جدید شهاب حسینی هم سن پسرش؟ +عکس

عکسی دیده نشده از شهاب حسینی سوپراستار مطرح ایرانی که بعد از جدایی از همسر دومش برای بار دوم ازدواج کرد در کنار همسر کم سن جدیدش جنجالی شد. شهاب حسینی متولد 1352 و همسر دوم ایشان ساناز ارجمند سال 1369 به دنیا آمده است که فاصله سنی این زوج را به 17 سال می رساند.

حواشی ازدواج جنجالی شهاب حسینی تمامی ندارد | عکسی که تفاوت سنی همسر دوم شهاب حسینی را لو داد | زن جدید شهاب حسینی هم سن پسرش؟ +عکس

شهاب حسینی در 14 بهمن ماه سال 1352 متولد شده است. شهاب حسینی جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را برنده شده است. شهاب حسینی در سال 1374 ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را دریافت کرده است. شهاب حسینی رشته روان شناسی دانشگاه تهران را به علت مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

شهاب حسینی

خانواده و اصالت شهاب حسینی

​سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آنرا به خاطر مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

شهاب حسینی

 ازدواج شهاب حسینی و همسرش

۲۲ ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت تا پیش از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا اینکه روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به وی پیشنهاد آشنایی دادم ولی همسرم هیچ اعتقادی به این چنین دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت: اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بدین ترتیب موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم.

همچنین شهاب حسینی گفت: پس از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، پس از ۴- ۳ ماه نامزدی، عقد کردیم ولی شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم شروع کنم؛ به همین علت ۳ سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم. عاقبت شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در فصل تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.

شهاب حسینی در صحبت هایش از دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده دردودل هایی را بیان کرد.

شهاب حسینی

حرف های عجیب شهاب حسینی درباره همسرش

​شهاب حسینی درباره خوشبختی همسرش با او در زندگی خصوصی شان گفت: همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده است.

بیشتر بازیگران به علت شغل پر استرشان و به خاطر قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.

این موضوع باعث شد که من زمانهایی که همسرم به حضور من نیاز داشت در کنارش نباشم .

او در ادامه گفت درگیری های بازیگری باعث شد لذت زندگی خانوادگی از من و خانواده ام گرفته شود.

بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند.

من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست.

شهاب حسینی

طلاق شهاب حسینی

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی که بعد از جدایی از آقای بازیگر در آمریکا زندگی می کند تصویری از او با چهره ای متفاوت و استایلی زیبا منتشر شد.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی، با انتشار تصویری به شکل تلویحی به جنجال ادعای ازدواج شهاب حسینی واکنش تلخی نشان داده است.

پیش از این سایت های خبری با انتشار تصویری از حضور شهاب حسینی به همراهی یک زن غیر بازیگر در مراسم اکران خصوصی فیلم شین، ادعا کردند که این همسر دوم شهاب حسینی است.

البته پس از طرح این ادعا، نه شهاب حسینی و نه اطرافیان او به این ماجرا واکنشی نشان ندادند.

اما حالا پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی با انتشار تصویری، به شکل تلویحی به این ماجرا واکنشی غیر مستقیم نشان داده است.

او نوشت:

و قسم به نور، وفتی از زخم هایت وارد می شود، تا غمی در آغوشت نگیرد…

شهاب حسینی

ازدواج مجدد شهاب حسینی

شهاب حسینی در اکران فیلم سینمایی «شین» به صورت رسمی و برای اولین بار از همسر دومش ساناز ارجمند رونمایی کرد.

ساناز ارجمند عکاس، متولد ۱۳۶۹ و از شهاب حسینی که متولد ۱۳۵۲ است ۱۷ سال کوچکتر است. ساناز ارجمند متولد ۱۳۶۹ اهل مشهد که در چند سال اخیر به تهران مهاجرت کرده است.

شغل وی عکاسی مدلینگ و آتلیه هاست.

افتخارات شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود.

وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

وی همچنین موفق شد تا در سال 2020 نشان شوالیه فرانسه را بدست بیاورد. از دیگر افتخارات شهاب حسینی می توان به؛ برنده مدال طلائی بهترین دستاورد هنری از دانشگاه ALU کالیفرنیا برای نمایش اعتراف (۲۰۱۷)، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن خانه سینما برای بازی در فیلم فروشنده (۱۳۹۶) و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ برای بازی در فیلم فروشنده در سال ۱۳۹۶، اشاره کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.