کد خبر : 30859 / /
/

الهام حمیدی | الهام حمیدی بازیگر | الهام حمیدی ازدواج دوم

الهام حمیدی با این لباس به استقبال شب یلدا رفت |‌ لباس مجلسی گرانقیمت الهام حمیدی برای یک شب + عکس

الهام حمیدی با انتشار تصاویری اینستاگرامش را بروز کرد.

الهام حمیدی با این لباس به استقبال شب یلدا رفت |‌ لباس مجلسی گرانقیمت الهام حمیدی برای یک شب + عکس

الهام حمیدی در ۸ آذر ماه سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است.  الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون است . الهام حمیدی در سال های اخیر در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده است .الهام حمیدی در سال ۱۳۸۰ با حضور در فیلم دنیا به کارگردانی منوچهر  مصیری نخستین کار سینمایی خود را تجربه کرد.آخرین اخبار مربوط به الهام حمیدی را در سایت خبر آزاد می بینیم.

الهام حمیدی

زندگی خصوصی الهام حمیدی

الهام حمیدی  متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. الهام حمیدی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

 ازدواج و طلاق الهام حمیدی

 در ضیافت افطار رییس جمهور، وزیر ارشاد این بازیگر را بعنوان ایفاگر نقش‌های ارزشی و ماندگار معرفی کرده است.الهام حمیدی در واکنش به این رخداد، این متن را منتشر کرده است.

همینطور دراین خبرگزاری صحبت‌های حمیدی درمورد ازدواج، در برنامه دورهمی، اینگونه نقل شده است: «حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمیآید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا همین حالا قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.»

از همان ابتدا الهام حمیدی پس از درود و احوالپرسی با تماشاگران و همینطور بینندگان پای تلویزیون درمورد مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا ستمدیده نیستم و شما ازآن طرف ماجرا خبر ندارید.شاید این مظلومیت به خاطر نقش‌هایی است که من بازی کردم.متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده میشود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای خنده دار هستم و خیلی دوست دارم کاری خنده دار بازیکنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آنرا بازی کنم.مهران مدیری در راستای صحبتهای حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر میکند برای سهولت کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند کهبرای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند.

متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

مهران مدیری با دقت به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش خنده دار به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم باابراز خوشحالی پذیرفت.حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمی‌آید، از دلایل مجرد بودنش گفت:

تا هم اکنون قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر «ع»» با بیان این که علاقه زیادی به طراحی لباس دارم، خاطرنشان کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده بودو بجای سود خسارت می‌کردم و همه ی چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

حمیدی در پایان با اهدای یکی از تابلوهای نقاشی خود به موزه «دورهمی» به رفتار صحیح در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:من دو ماه است که در اینستاگرام به خاطر حواشی و اتفاقاتیکه در دنیای بازیگری و هنر رخ می‌دهد، فعالیت می‌کنم.

خواهشی که دارم این است که به سهولت قضاوت نکنیم، انگ نزنیم و تا این اندازه عجولانه تصمیم نگیریم.

الهام حمیدی

درخشش الهام حمیدی در سینما

الهام حمیدی بازی در سینما را سال 1380 با فیلم «دنیا» تجربه کرد. او تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سال 83 وقتی 27 ساله بود بخاطر بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» از خانه سینما گرفت و بازی در فیلم محیا، اخلاقتو خوب کن و... در بین مخاطبان سینما شناخته شد.   او در سال 1391 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر شده است.

الهام حمیدی

علاقمندی ها و حواشی زندگی الهام حمیدی

الهام حمیدی نه تنها در عرصه بازیگری توانمند است بلکه آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد. از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

او از میان خوانندگان طرفدار صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

الهام حمیدی آراستگی و مراقبت از خود را جزء باید های زندگی‌ دانسته و معتقد است چهره سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش کرد اما مخالف عمل‌ های زیبایی بوده و کارهای مراقبتی را برای حفظ شادابی پوست انجام می دهد.

خانم بازیگر بسیاری از کارهای هنری از نقاشی و کارهای دستی گرفته را گاهی تفننی و گاهی حرفه‌ ای دنبال کرده‌ است. الهام حمیدی در سالها قبل کار مزون لباس را شروع نمود اما با این افزایش قیمت دلار متحمل ضرر مالی و ورشکستگی شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.