کد خبر : 30763 / /
/

مدارس| مدارس تعطیل شد

آخرین خبر از تعطیلی مدارس| این استان ها فردا هم تعطیل شدند

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد.

آخرین خبر از تعطیلی مدارس| این استان ها فردا هم تعطیل شدند

عباس شاهسونی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مدارس استان تهران نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه به صورت غیرحضوری تشکیل خواهند شد.

وی در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها، افزود: تصمیم گیری فقط برای مدارس بوده است.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مدارس پیش دبستانی و مقطع ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز استان بر اثر برودت هوا فردا (یکشنبه) تعطیل شد.

روح الله سرگزی شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بر اساس درخواست فرمانداران شهرستان های شمالی استان مدارس این مناطق به صورت غیر حضوری است.

وی با اشاره به وضعیت زرد هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رگبار باران و رعد و برق و باد شدید بر روی سواحل دریای عمان از فردا یکشنبه شناورهای صیادی از رفتن به دریا خودداری کنند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از صبح فردا یکشنبه تا شامگاه یکشنبه رگبار باران و رعدوبرق و باد شدید بر روی سواحل دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: اثرات این پدیده احتمال افزایش ارتفاع موج جاری شدن رواناب غرق شدن شناگران، آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی، خسارت به قایق‌ها و شناورهای کوچک و اختلال در فعالیت‌های دریایی است.

سرگزی گفت: منع شنا و تفریحات دریایی در این روز و محدودیت و احتیاط در ترددهای دریایی بویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط تمامی فعالان دریایی توصیه می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مدارس شهر اراک روز یکشنبه بیستم آذرماه به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار می شود.

«اسماعیل جیریایی» عصر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنا بر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا و با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها توسط ایستگاه های پایش و پیش بینی سکون هوا، تمامی مقاطع مدارس شهر اراک روز یکشنبه در نوبت صبح و بعدظهر به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

۲۲۷ هزار دانش آموز دردو هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.