کد خبر : 30535 / /
/

الناز شاکردوست | الناز شاکردوست بازیگر | الناز شاکردوست و برادرش

فیلم تکان دهنده از دست درازی مردی به الناز شاکردوست در خیابان | جیغ و دادهای الناز شاکردوست در میان مردم همه را شوکه کرد +فیلم

در ادامه فیلمی از الناز شاکردوست را مشاهده می کنید و برخوردش را با مردم میبینید که شوکه کننده است

فیلم تکان دهنده از دست درازی مردی به الناز شاکردوست در خیابان | جیغ و دادهای الناز شاکردوست در میان مردم همه را شوکه کرد +فیلم

الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون است. الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران است.الناز شاکردوست فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد. الناز شاکردوست با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) پا به سینمای ایران گذاشت. الناز شاکردوست  تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. آخرین اخبار و حواشی مربوط به الناز شاکردوست را در سایت خبر آزاد بخوانید.

وضعیت ازدواج و همسر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ازدواج نکرده و مجرد است ، مدتی شایعه شده بود که وی با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس ازدواج کرده اما این کذب بود.

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی ، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.

همچنین وی به بازی فوتبال علاقه فراوانی دارد و از طرفداران پرسپولیس است.

الناز شاکردوست

فعالیت بازیگری الناز شاکردوست

فعالیت بازیگری الناز شاکردوست بعد از ورود بـه دانشگاه، از تئاتر آغاز شد. کیومرث پوراحمد کـه بازی او را در صحنه‌های تئاتر دیده بود، برای بازی در فیلم جدیدش از او دعوت بـه عمل آورد.

بـه‌این‌ترتیب الناز شاکردوست درسال 83 با بازی در فیلم «گل یخ» بـه نویسندگی و کارگردانی پوراحمد پا بـه عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر یکسال در ۴ فیلم سینما حضور پیدا کرد. شاکر دوست بـه‌واسطه چهره خاص و زیبایش خیلی زود محبوب و تبدیل بـه یکی از جوان‌اول‌های سینمای کشور ایران شد.

شهرت الناز شاکردوست

الناز جوان در تجربه دومش «مجردها» بازی متفاوتی از خود بـه نمایش گذاشت. بعد ازآن‌هم در «عروس فراری» برای نخستین بار در مقابل امین حیایی قرار گرفت. زوج او با امین حیایی و محمدرضا گلزار بارها در آثاری هم چون «چـه کسی امیر را کشت»، «مجنون لیلی»، «دو خواهر» و «آتیش بازی» و… تکرار شد. او با شروع دهه ۹۰ فصل جدید از زندگی هنری را آغاز کرده اسـت.

شاکردوست با حضور در آثاری هم چون «مبارک»«انیمیشن»، «اسب سفید سلطان»، «خفگی» و «سراسر شب» نشان داد کـه بـه دنبال تجربه‌های کاملاً نو تازه اسـت. وی تاکنون بارها برای دریافت جایزه بهترین بازیگری در جشنواره‌های انجمن منتقدین، خانه سینما و جشنواره فیلم فجر نامزد شده اسـت. درسال ۹۴ نیز نخستین جایزه بازیگری‌اش را برای بازی در فیلم «تابو» از جشنواره فیلم سان‌فرانسیسکو دریافت کرد.

مدتی هم خبر ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی بنام «میهن مـن» با بازی وی منتشر شد کـه البته پخش آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. شاکردوست درسال ۱۳۹۶ با بازی در نمایش «گم‌وگور» پس از سالها بـه صحنه تئاتر بازگشت. «گم‌وگور» نمایشی بود بـه کارگردانی امیر مهندسیان کـه امیر جعفری و الناز شاکردوست بازیگران اصلی آن بودند.

نگهبانی کـه تصادفاً در آن نزدیکی بود بـه دل آب زد و او را نجات داد. شاکردوست میگوید بعد ازآن اتفاق تا مدت‌ها وقتی زیر دوش حمام می‌رفتم احساس میکردم در حال غرق شدن هستم. یا شب‌های بسیاری خوابم نمیبرد زیرا مدام حس می کردم دارم میروم زیر آب.»

الناز شاکردوست

زندگی شخصی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره ی سینما و تلویزیون متولد 7 تیر 1363 در تهران می باشد و اصالتا تهرانی می باشد و 33 سال سن دارد.وی فرزند دوم خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام الکیا و یک برادر به نام علی دارد . پدرش نیز تاجر ابزارآلات صنعتی و مادرش خانه دار است.

تحصیلات :فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکزی و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن می باشد.الناز شاکردوست فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز نمود و اولین کار سینمایی وی مربوط به سال 1383 می باشد که شاکردوست در آن سال در فیلم گل یخ ساخته کیومرث پوراحمد ایفای نقش نمود. وی تاکنون در هیچ اثر تلویزیونی حضور نیافته است.

الناز شاکردوست

خانواده الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران متولد شد. او یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام الیکا دارد. الناز علاقه شدیدی بـه خانواده دارد و بیشتر لحظات عمرش را درکنار آن‌ها می‌گذراند. بـه‌طور کلی کمتر در اذهان عمومی دیده می شود و بیشتر زندگی‌اش در خانه پدری بـه ورزش، مطالعه، تماشای فیلم و هم‌نشینی با خانواده می‌گذرد.

الناز شاکردوست

آثار فیلم الناز شاکردوست

● ابلق – 1399

● تی تی – 1398

● من می ‌ترسم – 1397

● مطرب – 1397

● شبی که ماه کامل شد – 1397

● سراسر شب – 1396

● خفگی – 1395

● اسب سفید پادشاه – 1393

● مبارک – 1393

● تابو – 1393

● آتیش بازی – 1392

● رسوایی – 1391

● تو و من – 1390

● بوی گندم – 1389

● نقطه بی ‌بازگشت – 1388

● سلام بر عشق – 1388

● شرط اول – 1388

● ناسپاس – 1388

● چراغ قرمز – 1388

● فاصله – 1388

● پوسته – 1387

● حرکت اول – 1387

● دلخون – 1387

● دو خواهر – 1387

● کارناوال مرگ – 1387

● کیش و مات – 1387

● از ما بهتران – 1387

● شیرین – 1387

● باد در علفزار می ‌پیچد – 1386

● در میان ابرها – 1386

● مجنون لیلی – 1386

● بی‌ وفا – 1385

● اتوبوس شب – 1385

● خدا نزدیک است – 1385

● قاعده بازی – 1385

● چند می ‌گیری گریه کنی – 1384

● چه کسی امیر را کشت؟ – 1384

● قتل آنلاین – 1384

● عروس فراری – 1383

● گل یخ – 1383

● مجردها – 1383

● اینجا… آخر دنیا – 1382

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.