کد خبر : 30256 / /
/

بازار گردی رئیس‌جمهور در سنندج | گفت‌وگوی صمیمی با کسبه + فیلم

رئیس‌جمهور به صورت سرزده و بدون تشریفات در بازار اصلی سنندج حضور یافت و با کسبه و بازاریان گفت‌وگو کرد.

بازار گردی رئیس‌جمهور در سنندج | گفت‌وگوی صمیمی با کسبه + فیلم

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در جریان سفر خود به استان کردستان در بدو ورود مورد استقبال مسئولان ارشد استانی قرار گرفت، رئیس‌جمهور در نخستین برنامه خود پروژه آبرسانی از سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج که 5 ماه گذشته (17 تیرماه) در نخستین سفر استانی خود، وعده تخصیص اعتبار کامل اتمام آن را به مردم داده بود، افتتاح کرد.

وی سپس در سالن آزادی سنندج با اقشار مختلف مردم دیدار کرد و پیرامون وضعیت کشور و برنامه‌ها و اولویت‌های دولت در استان‌ها به سخنرانی پرداخت که با استقبال باشکوه مردم مواجه شد.

رئیسی

آیت‌الله رئیسی پس از دیدار مردمی؛ در جمع خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و قربانیان اغتشاشات اخیر استان کردستان حضور یافت و سپس در نشست با علمای شیعه و سنی به پیگیری مشکلات و دغدغه‌های آنان پرداخت.

رئیس‌جمهور در حین بازگشت به فرودگاه سنندج، به صورت سرزده و بدون تشریفات در بازار خیابان فردوسی سنندج حضور یافت و با کسبه و بازاریان گفت‌وگو کرد، اقدامی که در سایه امنیت پایدار کنونی باعث خوشحالی و امیدواری بیش از پیش مردم شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.