کد خبر : 30143 / /
/

جام جهانی | جام جهانی قطر

هدیه ویژه شهرداری برای تیم ملی فوتبال | آپارتمان های لاکچری در انتظار بچه های تیم ملی

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود خبر از اعطای جایزه ویژه به اعضای تیم ملی فوتبال داد و نوشت: ‌شهردار تهران فارغ از هر نتیجه‌ای، هدیه ویژه‌ای را به پاس تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفته است که این هدیه پس از بازی امشب برابر آمریکا اعلام خواهد شد. شورا و شهرداری تهران در کنار هموطنان برای پیروزی بچه‌های ‎تیم ملی دعا می‌کنند.

هدیه ویژه شهرداری برای تیم ملی فوتبال | آپارتمان های لاکچری در انتظار بچه های تیم ملی

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود خبر از اعطای جایزه ویژه به اعضای تیم ملی فوتبال داد و نوشت: ‌شهردار تهران فارغ از هر نتیجه‌ای، هدیه ویژه‌ای را به پاس تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفته است  که این هدیه پس از بازی امشب برابر آمریکا اعلام خواهد شد. شورا و شهرداری تهران در کنار هموطنان برای پیروزی بچه‌های ‎تیم ملی دعا می‌کنند.

پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از این است که به احتمال قوی شهرداری تهران در صورت برد تیم ملی ایران در مقابل آمریکا قصد اعطای یک واحد مسکونی به هر یک از بازیکنان را دارد که البته این موضوع نیازمند انجام بررسی‌های بیشتر و اخذ مجوز از سوی شورای شهر تهران است./مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.