کد خبر : 30136 / /
/

پیش بینی جذاب مسافر زمان از بازی ایران و آمریکا | ایران 3 امریکا یک !

یک کاربر در تیک توک که خود را مسافر زمان معرفی کرده، از پیروزی ایران مقابل آمریکا خبر داد.

پیش بینی جذاب مسافر زمان از بازی ایران و آمریکا | ایران 3 امریکا یک !

تیم‌های ملی ایران و آمریکا از ساعت 22:30 امشب (سه‌شنبه) به مصاف هم می‌روند. این در شرایطی است که هر 2 تیم شانس صعود به دور بعد را دارند و تیم برنده به همراه انگلیس راهی مرحله بعدی می‌شود.

در این میان الخلیج با تیتر "مسافر زمان که ادعا می‌کند از نتیجه ایران و آمریکا خبر دارد آورده است: فردی مدعی شد که مسافر زمان است و از گذشته از نتایج مسابقات جام‌جهانی قطر مطلع بوده است. حتی او در پست‌های خود در تیک توک اقدام به پیش‌بینی کرده و گفت که نتیجه بازی امروز ایران با آمریکا با پیروزی 3 بر یک ایران همراه خواهد شد.

در ادامه گزارش این روزنامه اماراتی آمده است: این شخص پستی را با 8 هزار فالوور خود به اشتراک گذاشت که در آن ستاره آمریکایی پولیشیچ در تصویر ظاهر می‌شود و با بازیکنان ایران دست می‌دهد.

این کاربر حتی اینطور ادامه داده است که مهدی طارمی 2 بار و مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی نیز یک بار دروازه آمریکا را باز می‌کنند و در سمت مقابل پولیشیچ کاپیتان آمریکا هم تک گل تیمش را به ثمر می‌رساند.

33

44

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.