کد خبر : 30034 / /
/

لاتاری 150 میلیونی ایران خودرو در آذرماه | پرسودترین خودروها کدامند؟

ایران خودرو در اولین طرح فروش فوق‌العاده آذرماه خود در سال ۱۴۰۱، ۳ محصول خود را با موعدهای تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه عرضه کرده است. اختلاف قیمت این خودروها با بازار آزاد به گونه‌ای است که خریدار حداقل ۳۰ میلیون تومان سود خواهد کرد.

لاتاری 150 میلیونی ایران خودرو در آذرماه | پرسودترین خودروها کدامند؟
به گزارش ایران جیب، مرحله چهل و یکم فروش فوق‌العاده ایران خودرو از روز پنجشنبه هفته گذشته به مدت ۴ روز آغاز شده و تا پایان امروز یکشنبه ۶ آذرماه ادامه دارد. در طرحی که از روز پنجشنبه به اجرا درآمده، ۳ محصول پارس سال سفارشی، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان۲ را از طریق قرعه کشی عرضه خواهد شد.

در این طرح فروش فوق‌العاده برخلاف دفعات قبل موعد تحویل ۳۰ روزه نیز فعال گردیده که اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروها به شکلی است که مشمولان بسیار زیادی در این طرح شرکت خواهند کرد و احتمال گذر از ۷ میلیون شرکت کننده در طرح آذرماه چندان دور از انتظار نیست.

سودهای بالای ۱۰۰ میلیون در یک ماه!

ماجرا این است که قیمت بازار و کارخانه ۳ محصولی که در طرح فروش فوق‌العاده آذرماه ۱۴۰۱ ایران خودرو عرضه می‌شود حداقل ۳۰ میلیون تومان با آزاد فرق دارد. با توجه به مهلت سه ماهه تحویل این 3 خودرو، می‌توان گفت برندگان این دوره هم مانند دوره‌های گذشته "ماهانه" بین ۳۰ تا ۵۲ میلیون تومان سود می‌کنند

در طرح با موعد تحویل ۳۰ روزه این خودروها نیز در محصول پژو پارس ۱۵۶ میلیون تومان سود ماهانه و برای خودرو سورن دوگانه سوز نیز ۱۳۹ میلیون تومان بدست خواهد آمد!

این خودروها در تاریخ چهارشنبه مورخ ۹ آذرماه ۱۴۰۱ قرعه کشی شده و اسامی برندگان منتشر خواهد شد.

 

 

موعد تحویل

قیمت کارخانه

قیمت بازار

سود این طرح (ماهانه)

پارس سال سفارشی

30 روز 209 365 156

پارس سال سفارشی

90 روز 209 365 52

سورن پلاس دوگانه سوز

30 روز 281 420 139

سورن پلاس دوگانه سوز

90 روز 281 420 46

وانت آریسان 2

30 روز 285 315 30

* قیمت ها به میلیون تومان می‌باشد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.