کد خبر : 29997 / /
/

راز ظهور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی +تصاویر

رهبر کره شمالی بار دیگر در یک فعالیت نظامی رسمی در کنار دختر خود ظاهر شد.

راز ظهور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی +تصاویر

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی بار دیگر در یک فعالیت نظامی رسمی در کنار دختر خود ظاهر شد.

رهبر کره شمالی

خبرگزاری رسمی کره شمالی نیز در این باره نوشت رهبر کره شمالی به همراه دختر مورد علاقه اش در مراسم گرفتن عکس یادگاری شرکت کرد.

این خبرگزاری عکس های زیادی از رهبر کره شمالی و دخترش در محل گرفتن عکس یادگاری منتشر کرد.

دختر رهبر کره شمالی در نخستین ظهورش به همراه پدرش پالتوی زمستانه سفید رنگی به تن داشت که نشان می دهد وی دانش آموز ابتدایی است اما در دومین ظهور خود پالتوی پشمی سیاهی به تن داشت و موهای خود را نیز به گونه ای شانه کرده بود که نشان دهد دختری بالغی است.

برخی منابع اطلاعاتی روز 22 ماه جاری اعلام کردند دختری که پدرش را در 18 ماه در مکان شلیک موشک بالستیک قاره پیما همراهی اش کرد دختر دوم کیم جونگ اون است.

«کوان سون سیه» وزیر وحدت در واکنش به ظاهر شدن دختر کیم گفت که هدف کره شمالی از ظهور این دختر ارسال پیام به جامعه کره شمالی و جامعه بین المللی است مبنی بر اینکه شلیک موشک قاره پیما یک رخداد عادی روزانه در زندگی روزمره است.

در همین حال، رهبر کره شمالی اعلام کرد که «پرتاب موشک‌های بالستیک قاره پیما ثابت کرد که کره شمالی می‌تواند با هژمونی ایالات متحده مقابله کند».

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی شنبه شب با اشاره به پرتاپ موشک‌های بالستیک قاره پیما گفت که این به وضوح به جهان نشان داد که پیونگ یانگ یک قدرت هسته‌ای کامل است.

رهبر جمهور کره شمالی تأکید کرد که ساخت قدرت هسته‌ای از بیشترین اهمیت برخوردار است.

رهبر کره شمالی

وی افزود: دانشمندان باید به کار خود برای گسترش و تقویت بازدارندگی هسته ای در مسیری فوق العاده و سریع ادامه دهند.

خبرگزاری کره شمالی اعلام کرد، دانشمندان متعهد شدند که از "قدرت مطلق" کیم دفاع کنند و موشک‌ها تنها در جهتی که کیم به آن اشاره کرد با قدرت پرواز خواهند کرد.​/جماران

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.