کد خبر : 29951 / /
/

مهدی طارمی | مهدی طارمی پدر | مهدی طارمی و علیشاه طارم

پدر معروف مهدی طارمی چه کاره است ؟ + عکس متفاوت پدر مهدی طارمی

پدر مهدی طارمی با نام اصلی علیرضا طارمی و لقب علیشاه طارمی یک بازیکن دفاع وسط بود که هم دوره هایش از بازی های خوب او تمجید می کنند و مهدی با تشویق ایشان به سمت فوتبال رفته است .

پدر معروف مهدی طارمی چه کاره است ؟ + عکس متفاوت پدر مهدی طارمی

مهدی طارمی بازیکن پست مهاجم فوتبال است. مهدی طارمی متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر است. مهدی طارمی با ۱۸۷ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن، راست پا است اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد. .مهدی طارمی یکی از بازیکنان پر حاشیه فوتبال است که چندی پیش با سحر قریشی نامزد بوده است. آخرین اخبار مهدی طارمی را در خبر آزاد بخوانید.

مهدی طارمی

ازدواج مهدی طارمی

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران و پورتو چندی پیش با برگزاری مراسمی ساده در بوشهر نامزد کرد اما تا وقتی که خبرگزاری خارجی دیلی میل عکس این عروس را منتشر نکرده بود هیچ کس نمی دانست همسر مهدی طارمی کیست ؟! حتی شایعه شده بود همسرش لندنی است تا اینکه خانواده اش فاش کردند عروس شان ایرانی و از خوزستان است.

این درحالی بود که بر اساس تصاویری که از شادی گل های مهدی طارمی ثبت شده تنها اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی از نامزد این بازیکن وجود داشت حرف «P» بود که با تایید مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو در مصاحبه با عادل فردوسی پور، اول اسم همسر اوست.

نام نامزد مهدی طارمی «پرستو» است. و عکسش در بوشهر به ثبت رسیده است.

پرستو دیروز بعد از بازی ایران در برابر انگلستان با وجود گلزنی مهدی طارمی که دبل هم کرده بود برای دلداری دادن با او تماس گرفت و درحالیکه بخاطر باخت ایران نارحت و گریان بود بابت 2 گل زده مهدی طارمی به او تبریک گفت و خواست دربازی های بعدی حتما برنده میدان شوند.

مهدی طارمی

بیوگرافی مهدی طارمی فوتبالیست

فوتبالیست ایرانی در 27 تیر 1371 در بوشهر به دنیا آمده و ملی پوش فوتبال ایران است.

تحصیلات دانشگاهی ندارد و بعد از به طور جدی وارد رشته فوتبال شده و فعالیتهای رسمی خود را آغاز کرده است

پدرش از فوتبالیست های حرفه ای قدیم بوده و یک خواهر و یک برادر نیز دارد.

سوابق تیمی و باشگاهی مهدی طارمی

فوتبال را از زمین های خاکی در محله شروع کرده و از کودکی زیر نظر پدرش که از فوتبالیست های قدیمی و بازیکنان فوتبال با سابقه شهر شان بود آموخته است

اولین تیمی که به طور حرفه ای به آن پیوست تیم جوانان برق بوشهر بوده و سپس در تیم های ورزشی برق بوشهر و حیات بوشهر به عضویت درآمد. در رده بزرگسال در تیم های ایرنجوان بوشهر و شاهین توپ زد و درخشش خوبی را با گلزنی در میادین فوتبال به نمایش گذاشت.

مهدی طارمی

مهدی طارمی در پرسپولیس

از سال ۹۳ با معرفی علی دایی رسما به مدت دو سال به تیم پرسپولیس پیوست و با زدن 55 گل در باشگاه قرمز پوشان به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه معرفی شد و دو بار عنوان آقای گل را به خود اختصاص داده است.

بعد از گلزنی ها و بازی خوب و درخشش در پرسپولیس توجه کارلوس کی‌روش را به خود جلب کرده و از سال ۹۴ به تیم ملی پیوست و به عنوان مهاجم در تیم ملی ایران به میدان رفت.
از دیگر باشگاه هایی که تاکنون در آن عضو بوده می توان به برق بوشهر، حیات بوشهر ،برق بوشهر

شاهین بوشهر، پرسپولیس تهران، الغرافه ، تیم ملی ، جوانان ایران، امید ایران، ریزه اسپور ترکیه

حواشی زیادی را در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی داشته پیوستن ناگهانی به ریزه اسپور ترکیه جنجال‌های زیادی را برای این باشگاه و خودش ایجاد کرد .

وی به مدت کوتاهی با باشگاه ریزه اسپور ترکیه به توافق رسید، اما بعد از چند ماه پشیمان شده دوباره به پرسپولیس برگشت.

وی پس از ماجرای ریزه اسپور ترکیه، چهار ماه محروم شد و باشگاه پرسپولیس نیز جریمه شده و مبلغی به ریزه اسمور پرداخته و از نقل و انتقالات محروم شد.

تیم فعلی او الغرافه قطر است و از سال ۹۶ با این تیم عربی همراه شده است.

مهدی طارمی

رابطه مهدی طارمی با سحر قریشی

سحر قریشی که عکس‌هایش با مهدی طارمی لو رفت و برایش حاشیه‌های فراوانی درست شد، در شبکه‌های اجتماعی متنی را به اشتراک گذاشت که می‌تواند از ماجرای لو رفتن عکس‌ها رمزگشایی کند.

این بازیگر نوشت: «زخم‌های امروزمان جواب لطف‌هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم… مراقب آدم‌های کوچک اطراف‌تان باشید. آن‌ها با شما دنیای‌شان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند.»

بعضی‌ها تصور کردند این متن متلک به طارمی است، اما به‌نظر می‌رسد قریشی به دوستی طعنه زده که تصاویر را لو داده است. گویا یک بازیگر تازه‌کار که از دوستان نزدیک سحر بوده و حالا دیگر ردی از او در صفحه قریشی نیست، متهم است به لو دادن تصاویر خصوصی این بازیگر و مهدی طارمی…

درباره این بازیگر گفته می‌شود او با یکی از بازیکنان فعلی پرسپولیس در ارتباط بوده و مدت کوتاهی هم دوست صمیمی سحر قریشی بود، به حدی که حتی به اپل‌آی‌دی او دسترسی داشته است!

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.