کد خبر : 29606 / /
/

خبر خوش حال کننده از آرتین | آرتین سرایداران به قطر می‌رود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز امیدواری کرد شرایطی فراهم شود که آرتین سرایداران به همراه خانواده‌ برای تشویق تیم ملی در دوحه قطر حضور یابند.

خبر خوش حال کننده از آرتین | آرتین سرایداران به قطر می‌رود

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با نماینده استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت این شهر گفت: ایثارگران همیشه در دفاع از انقلاب در صحنه هستند و به عنوان نمونه با پیشنهادی که صورت گرفت مادر شهیدان خالقی‌پور با حضور در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال برای اعضای تیم ملی صحبت کرد.

او با بیان اینکه ایثارگران در عرصه‌های مختلف حضور موفقیت‌آمیز دارند و باید از ظرفیت‌های آن‌ها در بخش‌های مختلف استفاده شود، افزود: در تجمعی که روزهای گذشته در مقابل سفارت آلمان انجام شد، حدود ۲ هزار نفر از جانبازان شیمیایی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور پرشوری داشتند و مواضع و اقدامات این کشور را محکوم کردند.

قاضی‌زاده با بیان اینکه مشکلی برای باور ارزش‌های انقلاب اسلامی نداریم بلکه مشکل در تشخیص موضوع و حساسیت نسبت به آن و راه‌حل‌هاست، بیان کرد: امروز همه امور دولتی شده و همه منتظر هستند تا دولت همه اقدامات را انجام داده و مسئول همه امور باشد که نگاه درستی نیست.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه فتنه جدید هم نیاز کشور برای طی یک مرحله رشد است، تأکید کرد: براساس جمله‌ای که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند «فرصتی که در تهدیدها هست در خود فرصت‌ها نیست»، ما به این تهدید که فتنه عظیمی هم هست باید به چشم یک فرصت، هم برای رشد مردم و هم رشد جریان انقلابی نگاه کنیم. امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع حکومتی و دولتی نیست، بلکه یک امر بر حکومت و دولت است و نقش جریان انقلابی نظارت بر جامعه و نه پیروی از دولت و مجلس و همچنین تائید یا اصلاح اقدامات آنان است.

وی افزود: آنچه امروز ما باید آغاز کنیم هم‌زبانی و ایجاد پیوند است و اگر این اتفاق بیفتد موج عظیمی به وجود می‌آید که امور را اصلاح می کند./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.