کد خبر : 29519 / /
/

شاهرخ استخری | شاهرخ استخری بازیگر | شاهرخ استخری و همسرش

خارجی بازی زن شاهرخ استخری در بلژیک | تغییرات همسر شاهرخ استخری بعد از مدت ها بی خبری | مسخره شدن شاهرخ استخری توسط کاربران فضای مجازی +عکس

 اگه یه روزی تو‌ یه جمعی با ‌دست انداختن و مسخره کردن یه ادم دیگه بقیه‌رو‌ خندوندی، فکر‌ نکن اصلا ادم باحالی هستیا… اصلا هر وقت از خودت مایه گذاشتی و بقیه رو شاد کردی، اونوقت دمت گرم… کوتاه و سنگین نوشتم این دفعه خوبه؟؟

خارجی بازی زن شاهرخ استخری در بلژیک | تغییرات همسر شاهرخ استخری بعد از مدت ها بی خبری | مسخره شدن شاهرخ استخری توسط کاربران فضای مجازی +عکس

شاهرخ استخری یکی از بازیگران کم حاشیه است که شایعه ها و حاشیه هایی که در فضای مجازی برای این بازیگر ایجاد شده است مربوط به همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی پور است.شاهرخ استخری با بازی در سریال دلنوازان معروف شد.یکی از مهمترین حاشیه های اخیر برای شاهرخ استخری انتشار عکس های جشن هالووین این بازیگر بود . در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی  شاهرخ استخری  می پردازیم.

شاهرخ استخری

زندگی نامه شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر جوان 37 ساله که متولد 1359/07/14 و زاده تهران می باشد. با آنکه در تهران به دنیا آمده است اما اصالتاً شیرازی هستند و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد که یکی از خواهرانش که یکسال کوچکتر از خودش است با فوق لیسانس تغذیه برای ادامه تحصیل به خارخ از کشور رفته و خواهر کوچکتر که فرزند آخر خانواده می باشد هم به هنر علاقه مند است. شاهرخ استخری اولین فرزند و تک پسر خانواده است و برادری ندارد. در واقع در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد.

شاهرخ استخری در دبیرستان رشته ریاضی را می خوانده و در دانشگاه فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است. وی از بچگی از اینکه جلوی دوربین حضور پیدا کند خجالت می کشید ولی با این حال برای فوق لیسانس رشته هنر را انتخاب کرد اما در کنکور رتبه 400 را آورد و به دلیل آنکه درس نخوانده بود نتوانست ادامه دهد. وی بعد از بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها به مدت 5 سال از تلویزیون دور ماند و وارد عرصه سینما شد تا دوباره به تلویزیون بازگشت.

شاهرخ استخری به دلیل آنکه پدرش 8 سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است و تک پسر خانواده نیز می باشد از خدمت سربازی معاف شده است.

شاهرخ  استخری اصلاً شهرت برایش اهمیت ندارد و برخلاف آنچه که مردم فکر می کنند اصلاً مغرور و گوشه گیر نیست. صمیمی ترین دوستانش به گفته خودش امیررضا دلاور و پندار اکبری می باشد و با بقیه در حد تلفنی دوست می باشد.

شاهرخ استخری

شغل دوم شاهرخ استخری غیر از بازیگری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.

خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

شاهرخ استخری

فرزندان شاهرخ استخری

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با نمایش اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 82-1381 آغاز کرد و بعد از آن یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

اولین فیلم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد.

شاهرخ استخری بازیگری در تلویزیون را سال 1386 با سریال پریدخت به کارگردانی سامان مقدم آغاز کرد اما نقطه عطف کارنامه هنری او در تلویزیون مربوط به بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها است.

شاهرخ استخری

فیلم های سینمایی شاهرخ استخری

1394 آن آواز غمناک

1393 دوربین

1393 تعطیلات

1392 تقدیر نهایی

1391 کبریت سوخته

1391 سوگند

1390 پس کوچه های شمرون

1390 برگشت ناپذیر

1390 ساعت شلوغی

1390 یک دو سه

1390 چک

1386 تلخون

1387 شریک

1384 یک شب همین طوری کنارم باش

شاهرخ استخری

سریال های شاهرخ استخری

1386 پریدخت سامان مقدم

1387 مثل هیچ کس عبدالحسن برزیده

1387 ماه عسل شاهد احمدلو

1388 دلنوازان حسین سهیلی زاده

1389 فاصله ها حسین سهیلی زاده

1389 پرانتز باز کیومرث پور احمد

1393 آمین بهرنگ توفیقی و منوچهر هادی

1395 ماه و پلنگ احمد امینی

1396 پرواز در ارتفاع صفر عبدالحسین برزیده

1397 دلدادگان منوچهر هادی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.