کد خبر : 29287 / /
/

تغییر چهره عجیب لوکادیا پس از بازگشت به ایران +عکس

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس پس از بازگشت به ایران با انتشار تصویری از خودش در صفحه شخصی اش از تغییر چهره عجیب اش رونمایی کرده است.

تغییر چهره عجیب لوکادیا پس از بازگشت به ایران +عکس

روزهای گذشته بود که شایعه عدم بازگشت لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس به ایران در فضای مجازی منتشر شد.

در حالیکه لوکادیا برای استراحت و دیدار خانواده اش به هلند برگشته بود اما برخی رسانه های داخلی مدعی شدند او برای همیشه از پرسپولیس جدا شده و دیگر بر نخواهد گشت.

این ادعا به قدری گسترده و نگران کننده شد که حتی مسئولان باشگاه به طرفداران پرسپولیس قول بازگشت او را دادند.

لوکادیا

 

اما بالاخره و پس از کش و قوس های فراوان بامداد امروز یورگن لوکادیا آقای گل تیم پرسپولیس به ایران بازگشت و در تمرینات تیم اش شرکت کرد.تغییر ژست و چهره لوکادیا پس از بازگشت به ایراناما نکته جالبی که باعث جلب توجه کاربران شده است، تصویری ست که لوکادیا ساعاتی پیش از خودش در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

ظاهرا او این عکس سلفی را در فرودگاه و زمان بازگشت به ایران از خودش گرفته است. او در این تصویر با ریش های خیلی بلند و عینک دودی بر چشم و تغییر چهره ای متفاوت تر از همیشه ظاهر شده است.

به گزارش  360، یورگن لوکادیا همان مهاجمی است که هواداران پرسپولیس سال‌ها انتظارش را می‌کشیدند. بازیکنی با سابقه گلزنی به بایرن‌مونیخ، دورتموند و آرسنال که در تمامی رده‌های پایه تیم ملی هلند هم بازی کرده است.

او با حضور در لیگ برتر ایران، خیلی زود کیفیتش را به اثبات رساند. لوکادیا برای گلزنی در لیگ برتر، به کمتر از ۱۰۰ دقیقه زمان لازم داشت. او در دومین بازی‌اش، یک گل برای این تیم زد. با روشن شدن موتور گلزنی لوکادیا، هیچ دروازه‌بانی آسوده نبود.

لوکادیا که کمترین لمس توپ را بین تمامی بازیکنان این فصل داشته، با کمترین لمس توپ توانسته بیشترین گل را بزند. طبق آمار «متریکا»، یورگن لوکادیا تا پایان هفته یازدهم، ۷ شوت در چارچوب زده که حاصل آن ۶ گل بوده است.

یعنی دروازه‌بان‌ها روی هم رفته یک شوت او را مهار کردند. ۷ شوت این مهاجم ۲۸ ساله هم در خارج از چارچوب بود. آمار‌هایی که نشان می‌دهد لوکادیا حفره دفاعی حریف را به خوبی شناسایی می‌کند و در موقعیت مناسبی به توپ ضربه می‌زند./ وقت صبح

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.