کد خبر : 29174 / /
/

خیر مهم برای متقاضیان خودرو | فروش اقساطی خودرو با تسهیلات ویژه + جزییات

سخنگوی وزارت صنعت گفت: با هدف حمایت از تولید داخل برای اولین بار ۶۰۰ دستگاه انواع محصولات شرکت هپکو با ۸۰ درصد تسهیلات بانکی به فروش میرسد.

خیر مهم برای متقاضیان خودرو | فروش اقساطی خودرو با تسهیلات ویژه + جزییات

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، افزود: مدت بازپرداخت تسهیلات 4 ساله با 6 ماه تنفس و سود 12 درصد درنظر گرفته شده است و 80 درصد قیمت محصول از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: چنین شرایطی جهت خرید برای نخستین بار اجرا می شود و هدف از این بسته تشویقی تحقق دستور ریاست محترم جمهور برای حمایت از شرکت هپکو و کمک به فعالان حوزه معدن است.

سخنگوی وزارت صنعت گفت: بهره برداران معادن کوچک و متوسط و واحدهای فرآوری می توانند از امروز به سامانه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مراجعه و جهت خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

قالیباف در مورد تنوع محصولات مشمول این تسهیلات گفت: 3 مدل بیل مکانیکی، 3 مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و 2 مدل تراک از جمله محصولات شرکت هپکو است که مشمول خرید تسهیلاتی قرار دارد

وی تاکید کرد: این وزارتخانه از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید داخل استفاده می کند و در اجرای این سیاست اصولی طرحهای دیگری در دست انجام است که بزودی اعلام خواهد شد./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.