کد خبر : 29096 / /
/

وام | وام فوری | وام ودیعه مسکن

برای متقاضیان وام خبر خوش داریم | فوری وام میلیاردی بگیرید

مشتریان بانک سپه با مراجعه به این مجموعه و داشتن میانگین سپرده مناسب امکان دریافت وام 5 میلیارد تومانی طرح «نگین آتیه» را دارند.

برای متقاضیان وام خبر خوش داریم | فوری وام میلیاردی بگیرید

وام یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام برای تحول زندگی خود استفاده کنند. در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام میکند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام شده است. اخبار جدید از وام را در ادامه بخوانید.

مشتریان بانک سپه با مراجعه به این مجموعه و داشتن میانگین سپرده مناسب امکان دریافت وام 5 میلیارد تومانی طرح «نگین آتیه» را دارند.

افرادی که مشتری بانک سپه هستند و در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت عادی دارند، امکان دریافت وام 5 میلیارد تومانی این مجموعه را دارند. حداقل مدت زمان خواب سپرده برای درخواست این تسهیلات، چهار ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی این تسهیلات مسدودی سپرده است. لازم به ذکر است که سود یک درصدی به سپرده مشتریان تعلق می‌گیرد. سود این وام بسته به میزان و خواب سپرده بین 8 تا 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت سپرده 60 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 126 میلیون و 967 هزار و 137 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 2 میلیارد و 618 میلیون و 28 هزار و 228 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 7 میلیارد و 618 میلیون و 83 هزار و 228 تومان خواهد بود.

میزان وام های پرداختی بانک سپه در مهرماه

این بانک تاکنون وام‌های زیادی را به مشتریان واجد شرایط خود پرداخت کرده است. این مجموعه تنها طی یک ماهه مهر امسال 74 هزار و 985 فقره تسهیلات تکلیفی در حوزه‌های مختلف پرداخت. این حوزه‌ها شامل ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، تسهیلات بدون ضامن و قرض الحسنه خود اشتغالی بود. بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به وام بدون ضامن مربوط می‌شد که 368 هزار و 425 فقره را به خود اختصاص داده است. بعد از آن وام قرض الحسنه ازدواج بود که تقریبا به 40 هزار و 39 فقره رسید و پس از آن نیز بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به فرزندآوری مربوط می‌شد./خبرگردون

وام

جزییات وام قرض‌الحسنه ۴ درصدی برای زوج‌های نابارور

عابدینی در ادامه صحبت‌هایش به اقدام دیگری که برای حمایت از زوج‌های نابارور در نظر گرفته شده، اشاره و اظهار کرد: از شهریور سال ۱۳۹۹، بر اساس تبصره ۱۶ قانون بودجه، وزارت بهداشت و بانک مرکزی، مکلف شدند دستورالعمل تسهیلات اعطایی را تدوین کرده و از اعتبارات توزیع شده به بانک‌ها در خصوص اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به زوج‌های نابارور اقدام کنند.

وی تاکید کرد: البته شرایط پرداخت وام در قالب ضوابط بانک‌ها است. طبق این طرح تسهیلات درمان ناباروری به سه گروه از زوج‌هایی که خواستار درمان ناباروری هستند، تعلق می‌گیرد؛ زوج‌هایی که به خدمات اهدا نیاز دارند، زوج‌هایی که لازم است از داروهای درمانی که وارداتی بوده و  تحت پوشش بیمه قرار ندارند، استفاده کنند و زوج‌هایی با حاملگی‌های پرخطر و پرهزینه که به درمان‌های IVF  و ICSI نیاز دارند.

 کارشناس برنامه درمان ناباروری وزارت بهداشت گفت: متقاضیان با دریافت معرفی‌نامه از مرکز ناباروری تحت درمان که به یکی از موارد فوق اشاره دارد، به دانشگاه علوم پزشکی محل سکونت مراجعه کرده و اقدامات اداری برایشان انجام می‌شود. واجدین شرایط وام، باید بیمه پایه داشته باشند. سایر شرایط از قبیل شرط سن کمتر از ۴۵ سال، تابعیت ایرانی و شرایط بانک را اعم از ضامن و ... دارا باشند. تاکید می‌کنم که حتی اگر خدمات درمانی‌ را در شهر دیگری دریافت می‌کنند، با گرفتن معرفی‌نامه از آن مرکز درمان ناباروری، تقاضای وام به معاونت درمان دانشگاه محل سکونت باید ارائه شود.

عابدینی درباره شرایط دریافت وام از سوی زوج‌های نابارور، تاکید کرد: میزان کلی اعتبارات برای اعطای وام مشخص بوده و هر زوج فقط یکبار می‌تواند از این وام استفاده کند. وظیفه معرفی متقاضی به بانک عامل در سقف کلی سهمیه‌ استان و سقف فردی تسهیلات برای متقاضی بر عهده کارشناسان ما در معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی است. بازپرداخت اقساط تسهیلات حداکثر ۶۰ ماه (۵ سال) و با نرخ کارمزد ۴ درصد در سال است.

وی افزود: در عین حال در اعطای این تسهیلات نیازی به اخذ پیش فاکتور بیمارستان یا تجهیزات از متقاضی نیست و بانک‌های عامل مکلف به رعایت سایر قوانین و مقررات مربوطه بانکی در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه هستند. معرفی افراد متقاضی به بانک عامل نیز بر اساس لیست انتظار بوده و انجام امور دریافت وام طبق شرایط بانک عامل است. باید توجه کرد که افراد بعد از دریافت هر خدمت در سامانه‌های مربوطه بیمه‌ها و وام وزارت بهداشت ثبت می‌شوند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.