کد خبر : 29076 / /
/

کشتی گرفتن رونالدو با بازیکن استون ویلا | چقدر تمیز خاکش کرد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد اصلا شب خوبی را برابر استون ویلا تجربه نکرد.

کشتی گرفتن رونالدو با بازیکن استون ویلا | چقدر تمیز خاکش کرد

ورزش سه نوشت: کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد اصلا شب خوبی را برابر استون ویلا تجربه نکرد.

نتایج پرفراز و نشیب منچستریونایتد در لیگ برتر ادامه دارد و امروز این تیم در شرایطی که اصلا نمایش قابل قبولی در ورزشگاه ویلاپارک برابر استون ویلا ارائه نداد، 1-3 برابر این تیم شکست خورد. فاصله تیم اریک تن هاخ با صدر جدول به 11 امتیاز رسیده و دیگر خوش بین ترین هوادار یونایتد نیز شانسی برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر قائل نیست.

کریستیانو رونالدو، ستاره باتجربه شیاطین سرخ نیز حال و روزی متفاوت از تیمش ندارد و او نیز در فصل جاری اصلا در حد و اندازه های نام خود ظاهر نشده است. در طول 90 دقیقه دیدار برابر استون ویلا، رونالدو فقط یک بار صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه سر او را در نیمه اول میلیانو مارتینز مهار کرد.

اما در اواسط نیمه دوم این دیدار و روی ارسال یک توپ روی دروازه استون ویلا بود که کریستیانو رونالدو و تیرون مینگز، مدافع تیم میزبان به شدت با یکدیگر درگیر شدند و البته این تنش برای لحظاتی ادامه یافت. ستاره پرتغالی که عصبی به نظر می رسید، مدافع ویلا را با حرکتی عجیب روی زمین پرت کرد و البته در ابتدا به نظر می رسید این مینگز بوده که روی کریستیانو رونالدو مرتکب خطا شده است. اما آنتونی تیلور اعتقادی به اعلام خطای پنالتی نداشت و بعد از لحظاتی دعوا بین بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه استون ویلا، این درگیری خاتمه پیدا کرد.

در نهایت کریستیانو رونالدو که تمام طول 90 دقیقه در ترکیب اصلی تیمش حاضر بود، نتوانست دروازه امیلیانو مارتینز را باز کند و فرم نه چندان مطلوب این ستاره 37 ساله برای یک هفته دیگر نیز ادامه پیدا کرد. در این میان شاید تنها درخشش در جام جهانی بتواند سال متوسط 2022 را برای کریستیانو رونالدو رویایی تمام کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.