کد خبر : 28877 / /
/

دستگیری 3 زورگیر قمه به دست در ساری

جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری ۳ زورگیر قمه به دست در شهرستان ساری خبر داد و گفت: متهمان به ۶ فقره زورگیری در محله "فرح آباد ساری" اعتراف کردند.

دستگیری 3 زورگیر قمه به دست در ساری

سرهنگ "سید موسی حسینی" اظهارداشت: در پی افزایش زورگیری در محله توریستی "فرح آباد ساری" رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تیم عملیاتی پاسگاه رودپی ساری با گشت زنی‌های هدفمند موفق شدند این زورگیران را شناسایی کنند، افزود: ماموران با تحت نظر قرار دادن متهمان، آن‌ها را هنگام زورگیری از شهروندی در عملیاتی غافلگیرانه زمین گیر و دستگیر کردند.

 جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: این زورگیران در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد در برابر پلیس مقاومت و قدرت نمایی می‌کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمال متهمان ادامه دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.