کد خبر : 28823 / /
/

پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی برای این خانوار | کدام بانک ها این وام را پرداخت می کنند؟

سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور درخصوص افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان و پرداخت مرحله اول کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان در راستای اجرای تفاهمنامه احداث ۴۰۰۰ واحد مسـکونی ویژه خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول توضیحاتی ارائه کرد.

پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی برای این خانوار | کدام بانک ها این وام را پرداخت می کنند؟

علی ربوبی درخصوص افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان، گفت: براساس ابلاغ بانک مرکزی سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین براساس ابلاغیه مذکور سقف تسهیلات برای کارفرمایانی که با رعایت قوانین کار، مددجویان بهزیستی را بکارگیرند از ۲ میلیارد تومان به ۴ میلیارد تومان با سرانه هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور، ادامه داد: تسهیلات فوق از محل بند ب تبصـره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۱۰ هزار میلیـارد تومان به بهزیستی اختصاص داده شـده که تـاکنون بیش از ۲۰ درصـد از این منـابع جهت توانمنـدسازی و اشـتغالزایی در قالب طرح‌های خوداشـتغالی و کارفرمایی مـددجویان بهزیستی پرداخت شده است و تاکنون بیشترین میزان همکاری از سوی بانک‌های رفاه کارگران، سـینا و مسکن صورت پذیرفته و متاسفانه بانک ملی تاکنون نسبت به ابلاغ سهمیه خود به مدیریت شعب استانی اقدام نکرده است.

واریز مرحله اول کمک‌ بلاعوض ۲۰۰ میلیاردی تامین واحد مسـکونی ویژه خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول به حساب ۱۲ استان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، وی همچنین درخصوص پرداخت مرحله اول کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان در راستای اجرای تفاهمنامه احداث ۴۰۰۰ واحد مسـکونی ویژه خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول، تصریح کرد: به منظور کمک به تأمین مسـکن این خـانوارها تفـاهمنامه دوجانبه‌ای در پایان سال گذشـته فی مابین سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منعقد شد که با توجه به آغاز عملیات احداث واحدهای مسـکونی بالغ بر ۲۰۰ خانوار حائز شـرایط در ۱۲ اسـتان، مرحله اول کمک‌های بلاعوض بنیاد مستضعفان به میزان ۲۰۰ میلیـارد ریال تامین اعتبار و به حساب استان‌های مورد نظر واریز شد.

به گفته این مقام مسئول، اسـتان‌های آذربایجان‌غربی، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی و هرمزگان، استان‌های پیشتاز در اجرای این تفاهمنامه بودند؛ در تفاهمنامه مذکور، مبلغ کمک بلاعوض پرداختی بنیاد مستضعفان و بهزیستی به هر خانوار شهری دارای حداقل ۲ عضو معلول تا سقف ۲۰۰۰ میلیون ریال و برای هر خانوار روستایی دارای حداقل ۲ عضو معلول تا سقف ۱۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است./ایسنا

جزئیات و مبلغ اقساط وام قرض الحسنه 200 میلیونی بانک رسالت

افرادی که خواهان دریافت وام قرض الحسنه هستند می‌توانند به وب سایت بانک رسالت مراجعه کرده و از تسهیلات جدید آن بهره مند شوند. مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است.

افرادی که خواهان دریافت وام قرض الحسنه هستند می‌توانند به وب سایت بانک رسالت مراجعه کرده و از تسهیلات جدید آن بهره مند شوند. مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است.به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیونی بانک رسالت هستند باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند باید سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. افراد برای دریافت این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و فقط به آن 2 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز با توجه به معدل حساب تعیین می‌شود اما حداکثر به 60 ماه می‌رسد

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 636 هزار و 364 تومان است. کل سود تسهیلات 24 میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن 224 میلیون تومان خواهد بود.

آشنایی با نحوه ارائه خدمات بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف ترویج بانکداری اسلامی و به منظور تعداد تسهیلات به سپرده گذاران و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی کار خود را آغاز کرد. این مجموعه اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور است که سعی در ارائه خدمات نوین بانکی دارد. پرداخت انواع وام‌های خرد، ازدواج، مشاغل و کسب و کارها و … از جمله خدمات این بانک تاکنون هستند.

افرادی که مایل به افتتاح حساب و دریافت تسهیلات این بانک هستند لازم است از طریق سایت این مجموعه تمامی فعالیت‌های مربوط به افتتاح حساب و گرفتن وام را انجام دهند. تمامی مراحل درخواست خدمات این بانک به صورت الکترونیکی بوده و برای گذران آن‌ها کافی است مراحل ثبت در سایت این بانک انجام شود./ کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.