کد خبر : 28808 / /
/

برای خرید آپارتمان نقلی در مرکز تهران چقدر پول لازم است ؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نقلی مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

برای خرید آپارتمان نقلی در مرکز تهران چقدر پول لازم است ؟

  از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت‌ها به صورت نجومی درحال افزایش بوده است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه های نقلی با قیمتی متعادل می‌گردند. ما در این گزارش خانه‌های نقلی در مرکز تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مرکز تهران را دارید خانه‌های نقلی که‌ متراژی محدود دارند، می‌توانند از انتخاب‌های شما باشند. شما می‌توانید واحدی ۵۰ متری در محله فاطمی درحالی که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته و یک اتاق خواب نیز داشته باشد را با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون خریداری کنید.

اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در همین محله بخواهید، میتوانید واحدی ۱۰ ساله با متراژ ۴۴ متر و ۱ اتاق خواب را با قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی در محله امیر آباد با سنی معادل ۱۵ سال و متراژ ۴۸ متر درحالی که تک خوابه است در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۴۰ متر و سنی حدود ۳۰ سال و ۱ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۴۶ متری در میدان‌ولیعصر درحالی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در یوسف‌آباد دارید، میتوانید واحدی ۳۸ متری با سنی حدود ۲۸ سال و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان خریداری کنید.

اگر‌ واحدی نوساز در همین محله میخواهید، آپارتمانی ۴۶ متری با ۱ اتاق خواب قیمتی بالغ‌بر ۴ میلیار و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود./اقتصاد آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.