کد خبر : 28760 / /
/

فروش ویژه نقدی و اقساطی ایران خودرو از 11 آبان /بدون قرعه کشی پیکاپ دار شوید

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.

فروش ویژه نقدی و اقساطی ایران خودرو از 11 آبان /بدون قرعه کشی پیکاپ دار شوید

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.

به گزارش تحریریه، در این طرح فروش ویژه نقدی اقساطی که صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود، برای نخستین بار امکان خرید مدل‌های رنگی این محصول در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی فراهم خواهد بود.

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای (با سود مشارکت ۱۲ درصد) و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه (روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد) پیش‌بینی شده است.

خودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز ۸/۲ لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است.

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

به منظور معرفی مشخصات فنی و عملکردی خودرو، کارزار معرفی محصول در مجموعه تفریحی و ورزشی توچال و مجموعه ورزشی انقلاب تا پایان هفته جاری در حال برگزاری است.

وضعیت ایران خودرویی ها در بازار

ارزیابی بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان می دهد امروز 7 آبان برخی ایران خودرویی‌ها با رشد قیمت یک تا 2 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند.

 براساس ارزیابی بازار امروز «تارا» و «دنا معمولی» در بازار رشدی 2 میلیونی داشتند و «پژو 207 دنده ای» هم رشدی یک میلیونی در بازار داشت.

نوسان اندک قیمت برخی از محصولات در بازار در حالی رقم خورده که امروز طی روزهای اخیر شاهد بازی قیمتی دلار در بازار بودیم و نرخ دلار بالا و پایین بسیار داشت؛ با وجود بازی قیمتی دلار فعالان بازار خودرو معتقدند که نوسان اندک قیمتی که برخی از خودروها در بازار داشته اند بیشتر به نحوه عرضه خودرو باز می گردد و دلار در این میان چندان اثرگذار نبوده است.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار، اخبار اعلام شده در خصوص واردات خودرو نیز بر نوسانی شدند قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز 346 میلیون تومانی شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و 952 میلیون تومانی باقی ماند. اما رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» رشد 2 میلیونی قیمت در بازار داشت و  440 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» هم با رشد 2 میلیونی در بازار 411 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» امروز بدون تغییر 525 میلیون تومانی شد. اما «پژو 207 دنده‌ای» در بازار رشد یک میلیونی در بازار داشت و 412 میلیون تومان دست به دست شد./ اقتصادنیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.