کد خبر : 28758 / /
/

امیدوراری رابرت مالی برای توافق با ایران

نماینده آمریکا در امور ایران ابراز امیدواری کرد که واشنگتن ممکن است روزی به توافق هسته‌ای با ایران دست پیدا کند.

امیدوراری رابرت مالی برای توافق با ایران

نماینده آمریکا در امور ایران گفت که آمریکا با توجه به این امید که ممکن است روزی توافق هسته‌ای با ایران حاصل شود دست‌هایش را نمی‌بندد.

وی علی‌رغم ابراز امیدواری برای حصول توافق هسته‌ای، ضمن متهم کردن ایران به عدم رعایت حقوق بشر  گفت که واشنگتن تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال خواهد کرد.

رابرت مالی با تکرار ادعاهای اثبات‌نشده گفت: «ایران فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده خود را افزایش داده است. ایران حمایت خود از گروه‌های خشن و تروریستی در سراسر منطقه را افزایش داده است. ایران، به توسعه موشک‌های بالیستیک ادامه داده است.»

رابرت مالی، بدون اشاره به اینکه چرا آمریکا اقدامی برای ادامه مذاکرات رفع تحریم‌های وین انجام نداده گفت: «الان دو ماه است که اقدامی در خصوص مذاکرات صورت نگرفته است.»

مقام آمریکایی به ادعای ارسال پهپاد از سوی ایران برای روسیه هم اشاره کرد. او مدعی شد اینکه ایران ارسال موشک به روسیه را تکذیب می‌کند نشان می‌دهد که این کشور شرمسار شده است.»

همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.