کد خبر : 28495 / /
/

بهنوش طباطبایی | استوری بهنوش طباطبایی

عکس مامان بهنوش طباطبایی کنار خانوادش

بهنوش طباطبایی از خانواده خود رونمایی کرد.

عکس مامان بهنوش طباطبایی کنار خانوادش

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران است.بهنوش طباطبایی حواشی زیادی در فضای مجازی دارد.بهنوش طباطبایی تحصیلاتش در مقطع تحصیلات دکترا روان‌شناسی بالینی است.بهنوش طباطبایی دورهٔ بازیگری را در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است. بهنوش طباطبایی برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز. رد خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد.

بهنوش طباطبایی

نحوه ورود بهنوش طباطبایی به بازیگری

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

مصائب دوشیزه و پسران آجری اولین فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی در سال 85 هستند که مقدمه ای برای بازی های بعدی او در دنیای هنر بودند.

بهنوش طباطبایی

زندگی شخصی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران است. تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر می‌باشد و یک دورهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است. تنها یک خواهر بنام تینوش دارد بجز سینما در تئاتر هم فعال است و یک ازدواج ناموفق نیز دارد

یک دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است سپس کم کم در تئاتر های نمایشی شروع به اتود های تمرینی زد تا برای بازی در تلویزیون انتخاب شد

اولین بار در سال 1380 وقتی 20 ساله بود با سریال کوی دامون وارد قاب تلویزیون شد یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت.

بهنوش طباطبایی

ازدواج و طلاق  بهنوش طباطبایی

همکاری طباطبایی و پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه باعث آشنایی این دو شد، کم کم ارتباط خانوادگی شکل گرفت ! و این آشنایی بیشتر شد.این زوج هنرمند اسفندماه سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 خبر جدایی شان را رسانه ای کردند.

علاقه بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش کردن دارد و در اوقات فراغتش علاوه بر کتاب خوانی ورزش میکند و در یک دوره ورزش را به صورت حرفه ای زیر نظر مربی گذراند. این بازیگر آرام و صبور علاقه زیادی به حیوانات دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی هم دارد.عاشق سفر و رنگ مورد علاقه اش آبی است، آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش می باشند

بهنوش طباطبایی

ورود بهنوش طباطبایی به بازیگری

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد. های سینمایی بهنوش طباطبایی در سال 85 هستند که مقدمه ای برای بازی های بعدی او در دنیای هنر بودند.

بهنوش طباطبایی

مهراوه شریفی نیا دوست دوران کودکی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد و در واقع با دیدن مهراوه شریفی نیا جرقه بازیگری در وجودش زده شد.

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوران ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که او به همکلاسی هایشان نشان میداد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در همان دوران کودکی گرفت.

فیلم سینمایی بهنوش طباطبایی

لابی (۱۳۹۵)

سیانور (۱۳۹۴)

شانس، عشق، تصادف (۱۳۹۳)

قصه عشق پدرم (۱۳۹۱)

گام‌های شیدایی (۱۳۹۱)

آزادراه (۱۳۸۹)

پوست موز (۱۳۸۷)

کلاغ پر (۱۳۸۶)

مجنون لیلی (۱۳۸۶)

پسران آجری (۱۳۸۵)

مصائب دوشیزه (۱۳۸۵)

بهنوش طباطبایی

سریال بهنوش طباطبایی

میکائیل (۱۳۹۴)

از یاد رفته (۱۳۹۰)

مختارنامه (۱۳۸۹)

در مسیر زاینده رود (۱۳۸۹)

چاردیواری (۱۳۸۸)

پیله‌های پرواز (۸۴-۱۳۸۳)

عشق گمشده (۱۳۸۳)

مسافری از هند (۱۳۸۱)

کوی دامون (۱۳۷۸)

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.